LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 9.926 αναγνώστες (16/12/2025)
 Τα 102 άλογα μπορεί να ακούγονται λίγα για τα κυβικά του, η συνεχής & απρόσκοπτη απόδοση του κινητήρα όμως  από χαμηλά στις στροφές μέχρι και τα κόκκινα, δημιουργούν ένα σύνολο, άκρως απολαυστικό σε
2 Φωτογραφίες »

Τα 102 άλογα μπορεί να ακούγονται λίγα για τα κυβικά του, η συνεχής & απρόσκοπτη απόδοση του κινητήρα όμως από χαμηλά στις στροφές μέχρι και τα κόκκινα, δημιουργούν ένα σύνολο, άκρως απολαυστικό σε όλα τα σενάρια.

Οι δύο πυλώνες γύρω από τους οποίους κατασκευάστηκε το Honda NT1100 είναι η άνεση και η απόλαυση στην οδήγηση. Με το που θα ανέβεις στη σέλα του, αποκομίζεις μία αίσθηση οικειότητας χάρη στην φυσική θέση οδήγησης και την άνετη εργονομία του. Γυρνώντας το κλειδί και δίνοντας "ζωή" στον δικύλινδρο 1.084cc, το "γουργουρητό" του προκαλεί άμεσα μία προδιάθεση για ταξίδι κι εκεί είναι που θα λάμψει. Στην εθνική, η κάλυψη που προσφέρει η φαρδιά ζελατίνα με τη βοήθεια των εκτροπέων θα σε κρατήσει ξεκούραστο από τις ριπές των ανέμων, ενώ η γωνία που σχηματίζουν τα κάτω άκρα είναι βολική ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές. Με το σχετικά μακρύ του μεταξόνιο στα 1.535χλστ και το στιβαρό του πάτημα λόγω βάρους και αναρτήσεων, το NT1100 είναι πολύ σταθερό σε υψηλές ταχύτητες, με την τελική του να ξεπερνά τα 210χλμ/ω. Ο συνδυασμός σέλας-εργονομίας καθιστά έργο δύσκολο το να πιαστείς ή να νιώσεις μεγάλη ανάγκη για στάση, στοιχεία που σου επιτρέπουν να γράφεις χιλιόμετρα ξέγνοιαστα μέχρι να βγεις από την εθνική και τα πράγματα να αρχίσουν να έχουν πιο πολύ ενδιαφέρον.


 Στην αυτόματη λειτουργία, το DCT κρατάει κάποιες φορές αχρείαστα χαμηλές στροφές (6η με 55χλμ/ω), οπότε η χρήση του 1ου από τα 3 επίπεδα Sport θα σε βοηθήσει να έχεις περισσότερη διαθέσιμη ισχύ καθ΄ όλη τη διάρκεια των διαδρομών σου.

Στην αυτόματη λειτουργία, το DCT κρατάει κάποιες φορές αχρείαστα χαμηλές στροφές (6η με 55χλμ/ω), οπότε η χρήση του 1ου από τα 3 επίπεδα Sport θα σε βοηθήσει να έχεις περισσότερη διαθέσιμη ισχύ καθ΄ όλη τη διάρκεια των διαδρομών σου.

Παρά το σχετικά υψηλό βάρος του στα 261 κιλά, το NT1100 θα σου αναδείξει την σπορ πλευρά του σε δρόμους με απανωτές στροφές, χάρη στους 17άριδες τροχούς και το εξαιρετικό του πλαίσιο. Σίγουρα νιώθεις πως τα κιλά είναι εκεί, αλλά μπορείς με περίσσεια σιγουριά να πάρεις μεγάλες κλίσεις, γνωρίζοντας πως η μοτοσυκλέτα θα κρατήσει άψογα τις γραμμές της και θα παραμείνει σταθερή στο εσωτερικό της στροφής ακόμα και σε ασφαλτοτάπητες με ανισορροπίες. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις ανταποκρίνονται εξαιρετικά στις αλλαγές των συνθηκών όταν «παίζεις» με τις ρυθμίσεις τους, με το sport προφίλ τους να τις σκληραίνει εμφανώς, προσφέροντας αυξημένη πληροφόρηση  στον αναβάτη.
Από τότε που το μοντέλο ήταν απλώς μία ιδέα και πριν πάρει μορφή, στόχος της Honda δεν ήταν να κυνηγήσει τις επιδόσεις με αυτό. Τα 102 άλογα μπορεί να ακούγονται λίγα για τα κυβικά του, η συνεχής & απρόσκοπτη απόδοση του κινητήρα όμως  από χαμηλά στις στροφές μέχρι και τα κόκκινα, δημιουργούν ένα σύνολο, άκρως απολαυστικό σε όλα τα σενάρια. Στις μετρήσεις μας το μοντέλο χρειάστηκε 4,4 δευτερόλεπτα για το 0-100χλμ/ω, ενώ η ρεπρίζ 60-120χλμ/ω με 4η ολοκληρώθηκε σε 5,4 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία του κινητήρα είναι ομαλή, χωρίς απότομα ξεσπάσματα και με τους κραδασμούς να απουσιάζουν. Το DCT παράλληλα "κάνει όλη τη δουλειά για εσένα", επιτρέποντάς σου να απολαμβάνεις τις εικόνες που βλέπεις βάζοντας «γλυκά» τη μία ταχύτητα μετά την άλλη. Η εξέλιξή του άλλωστε (από το 2009 που πρωτοήλθε στο VFR), έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό, που δεν χωράει πλέον αμφιβολία για την αξιοπιστία του και την ευκολία που προσφέρει.
Το αστικό περιβάλλον είναι για πολλούς από εμάς ένα αναπόσπαστο κομμάτι των καθημερινών μας μετακινήσεων και το NT1100 δεν είναι ο καλύτερος φίλος του. Μπορεί άνετα να πλοηγηθεί ακόμα και σε πυκνή κίνηση χάρη στο ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού, τις διαστάσεις του (860χλστ πλάτος) και τη λειτουργία του DCT στις χαμηλές στροφές, όμως με κατανάλωση 6 λίτρων και το τσιμπημένο βάρος του, δεν το λες και ιδανικό για commuting, δεν απευθύνεται άλλωστε σε αυτό το κοινό. Στην αυτόματη λειτουργία, το DCT κρατάει κάποιες φορές αχρείαστα χαμηλές στροφές (6η με 55χλμ/ω), οπότε η χρήση του 1ου από τα 3 επίπεδα Sport θα σε βοηθήσει να έχεις περισσότερη διαθέσιμη ισχύ καθ΄ όλη τη διάρκεια των διαδρομών σου. Όπως μας έχει συνηθίσει η Honda, η ορατότητα που προσφέρουν οι καθρέπτες βρίσκεται σχεδόν σε επίπεδο αυτοκινήτου, ενώ θα πρέπει να προσέξεις εάν κινείσαι με τις πλαϊνές βαλίτσες, διότι παίρνουν από το τιμόνι τον ρόλο του φαρδύτερου τμήματος της μοτοσυκλέτας. Τέλος, η διακριτική λειτουργία του ABS που επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις της Showa και τις δαγκάνες, προσφέρουν στην μοτοσυκλέτα ένα αξιόλογο braking power, ικανό να ακινητοποιήσει το σύνολο 261 κιλών από τα 100χλμ/ω, σε μόλις 42,6 μέτρα όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας.
 

Σελίδα 1Honda NT 1100 DCT ES - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA