Το νέο Honda NT1100, εκτός από μία πιο εκτενή σουίτα ηλεκτρονικών και αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη, δέχεται και ένα Facelift που κάνει την εμφάνισή του πιο επιθετική, αποστασιοποιώντας το περαιτέρω από το XADV 750, με το οποίο αδιαμφισβήτητα μοιάζει.
Το νέο Honda NT1100, εκτός από μία πιο εκτενή σουίτα ηλεκτρονικών και αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη, δέχεται και ένα Facelift που κάνει την εμφάνισή του πιο επιθετική, αποστασιοποιώντας το περαιτέρω από το XADV 750, με το οποίο αδιαμφισβήτητα μοιάζει. Εξάλλου ο σχεδιαστής των δύο μοντέλων είναι το ίδιο πρόσωπο και ονομάζεται Maurizio Carbonara. Για το 2025 λοιπόν, το NT1100 αποκτά νέους LED προβολείς εμπρός, στους οποίους τα φώτα ημέρας μετακινούνται στο πάνω μέρος και μοιάζουν πλέον με φρύδια, ενώ σε αυτά ενσωματώνονται τα φλας που προηγουμένως τοποθετούνταν στα πλαϊνά πλαστικά πάνελ. Τα πλαστικά έχουν επίσης αλλάξει και από κει που δημιουργούσαν μία smooth, συνεχή επιφάνεια που απλά κάλυπτε την μοτοσυκλέτα και κακά τα ψέματα θύμιζε σε ένα βαθμό scooter, αποκτούν γωνίες και αεραγωγούς δημιουργώντας μία πολυεπίπεδη και πιο ενδιαφέρουσα εικόνα. Στην έκδοση με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ξεχωρίζει επίσης το ανοδιωμένο, μπρούτζινο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, ενώ σε όλα τα υπόλοιπα μέρη της - ουρά, εξάτμιση, τροχοί - η μοτοσυκλέτα παραμένει ίδια. Με τις καίριες αυτές αλλαγές, το NT διατηρεί την Premium και «καθωσπρέπει» εμφάνισή του, γίνεται όμως πιο επιβλητικό όταν το βλέπεις να κινείται στο δρόμο. Στον τομέα των υλικών κατασκευής, «ψηλαφίζοντας» το μοντέλο και ακόμα περισσότερο οδηγώντας το, καταλαβαίνεις άμεσα πως είναι μία μοτοσυκλέτα "built to last", κοινώς ποιοτική και ικανή να σε συνοδεύει για πολλά χρόνια στα ταξίδια σου. Αυτό άλλωστε μαρτυρά και η άψογη βαφή των πλαστικών επιφανειών, η συναρμογή τους, τα χερούλια, αλλά και η λειτουργικότητα των διακοπτών του.