Honda NT 1100 DCT ES - Test

Εμπρός θα βρεις ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Showa με την τεχνολογία EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment system) που ρυθμίζει εν κινή

Εμπρός θα βρεις ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Showa με την τεχνολογία EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment system) που ρυθμίζει εν κινήσει την απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ στο monoshock αμορτισέρ εκτός από αυτά ρυθμίζεται ηλεκτρονικά και η προφόρτιση.

Οι διαδρομές τους είναι στα 150χλστ, ενώ η σχετικά μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση 175χλστ από το έδαφος, μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια

Οι διαδρομές τους είναι στα 150χλστ, ενώ η σχετικά μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση 175χλστ από το έδαφος, μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια σε λακκούβες ή μικρά τμήματα χωματόδρομων.

 Στο σύστημα πέδησης θα βρεις τους ίδιους δίσκους 310χλστ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin εμπρός και τον δίσκο 256χλστ πίσω με μονοέμβο

Στο σύστημα πέδησης θα βρεις τους ίδιους δίσκους 310χλστ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin εμπρός και τον δίσκο 256χλστ πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα, από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το δικάναλο ABS όπως είπαμε έχει πλέον λειτουργία Cornering.