LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

'Ανετη η σέλα για τον οδηγό και στενή για τον συνεπιβάτη, όσο η παραμονή του σε αυτή γίνεται σε αστικές ή μικρές εκτός πόλης μετακινήσεις.

Λίγος ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, δεν μπορεί να χωρέσει κράνος κλειστού τύπου.

Aνεση – Χώροι: Επαρκείς για την πόλη

Η θέση οδήγησης είναι «scototerίσια» τοποθετώντας τον οδηγό σε άνετη στάση, με το τιμόνι να πέφτει «φυσικά» στα χέρια και τα πόδια να ξεκουράζονται στις μεγάλες πλατφόρμες της ποδιάς, δεξιά και αριστερά του «τούνελ» που διέρχεται από το κέντρο του διαμήκη άξονα. 
Αυτό το -αναπόφευκτο χωροταξικά- «τούνελ» όμως, είναι αρκετά ψηλό και το άνοιγμα που σχηματίζεται μεταξύ σέλας και ποδιάς στενό, αναγκάζοντας έτσι τον οδηγό να περάσει το πόδι του από πάνω, καβαλώντας το Integra όπως και μια μοτοσικλέτα. 

Το ίδιο ισχύει φυσικά και όταν ο αναβάτης θελήσει να κατέβει, ενώ εξυπακούεται ότι δεν υπάρχει επιφάνεια μεγέθους και επιπεδότητας τέτοιας, που να επιτρέπει την μεταφορά αντικειμένων ανάμεσα στα πόδια του οδηγού. Θα κάναμε τα «στραβά μάτια» σε αυτό, άλλωστε και τα «καθαρόαιμα» maxi scooters πάσχουν στο συγκεκριμένο σημείο, αν το Integra προσέφερε ικανούς αποθηκευτικούς χώρους κάτω από την σέλα και στην ποδιά αλλά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. 

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι μικρός και δεν μπορεί να χωρέσει κράνος κλειστού τύπου, ενώ το μοναδικό ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς, το οποίο δεν κλειδώνει, παρ΄ ότι έχει μέγεθος ικανό να χωρέσει αρκετά μικροπράγματα, είναι στενό και βαθύ, δυσκολεύοντας μια παλάμη μέσου ανδρικού μεγέθους να έχει πλήρη πρόσβαση σε αυτό. 
Γυρνώντας πάλι στο οδηγό, έχει πλέον στην διάθεση του περισσότερο χώρο για τα πόδια, ενώ σε συνδυασμό με το μεγάλο τμήμα της άνετης σέλας που του αναλογεί, μπορεί να διανύσει πολλά χιλιόμετρα χωρίς να κουραστεί / πιαστεί. Ο συνεπιβάτης όμως δεν τυγχάνει τέτοιων προνομίων, καθότι η σέλα του είναι πιο λεπτή, μικρότερη σε επιφάνεια και στενή στο πίσω μέρος της, με αποτέλεσμα η αναλογία άνεση προς  διανυόμενη απόσταση να μην είναι ίδια με αυτή του οδηγού. 

Για αστική μετακίνηση και σχετικά κοντινά ταξιδάκια εκτός πόλης δεν τίθεται ζήτημα, σε μεγαλύτερες αποστάσεις όμως, ο συνεπιβάτης θα ζητήσει στάση για ξεμούδιασμα, πρώτος και σχετικά νωρίς. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS

Kove 800X Rally - Test

Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση

Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό

CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο

ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα

Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: Τι ισχύει σε μεταβίβαση οχήματος, συνιδιοκτησία και αναλογικά τέλη – Ο οδηγός της ΑΑΔΕ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ