Ο δικύλινδρος κινητήρας 1262 κυβικών χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις δίνοντας έμφαση στη γραμμική λειτουργία. Η νέα ποδιά αλουμινίου αναλαμβάνει να τον προστατεύσει.

To ορθογωνικό τελικό προέρχεται από την 1200 Enduro και στόχο έχει το μειωμένο προφίλ που περιορίζει τυχόν ζημιές σε πτώση.

Κινητήρας

Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας 1.262 κυβικών που γνωρίσαμε στο X-Diavel και πρόσφατα στο Multistrada ήταν φυσικό επόμενο να περάσει και στην έκδοση Enduro. Βασίζεται στον κινητήρα 1200, όμως χάρη στη χρήση νέων μπιελών, στροφάλου και κυλίνδρων, η  διαδρομή των εμβόλων αυξήθηκε από τα 67.9 στα 71.5χιλ χωρίς να αλλάξει η διάμετρος που παρέμεινε στα 106χιλ. Το DVT (Desmodromic Variable Timing)  με το δεσμοδρομικό σύστημα που έκανε γνωστή την Ducati παραμένει, όμως αναβαθμίστηκε ώστε να ταιριάζει στα νέα δεδομένα, χαρίζοντας ομαλή απόδοση και δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών. Έτσι το 85% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 3.500 σ.α.λ., ενώ σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα 1198 κυβικών, αυξάνεται κατά 17% στις 5.500 σ.α.λ.

Όσο εντυπωσιάζει η γεμάτη απόδοση, άλλο τόσο εντυπωσιάζουν τα απόλυτα νούμερα, καθώς όπως γνωρίζουμε η ιπποδύναμη αγγίζει τους 158 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και η ροπή τα 13 κιλά στις 7.500, καλύπτοντας και τις προδιαγραφές Euro 4. Κάτι που δεν είναι όσο εύκολο ακούγεται ειδικά αν κοιτάξεις την μικροκαμωμένη εξάτμιση, απόρροια του μηχανολογικού σχεδιασμού. Το μόνο εύκολο θα ήταν να χρησιμοποιήσουν μια ογκώδη εξάτμιση που θα μείωνε τις εκπομπές ρύπων, όμως οι τεχνικοί της Ducati προτίμησαν τον δύσκολο δρόμο και ανταμείφθηκαν. 

H διαχείριση γίνεται μέσω γκαζιού ride by wire που συνδυάζεται με  4 προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban και Enduro με 100 ίππους) όπου συναντάμε ξεχωριστές παραμέτρους σε κινητήρα, αναρτήσεις και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Traction Control (DTC) 8 επιπέδων, σύστημα αντι-σούζας (DWC) 8 επιπέδων, Quick Shift (DQS) με Blipper και Vehicle Hold Control (VHC) το οποίο βοηθά στις εκκινήσεις σε κεκλιμένο έδαφος ενεργοποιώντας αυτόματα το πίσω φρένο, αποτελούν το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και είναι στις υπηρεσίες του οδηγού. 
Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με κοντύτερη πρώτη σε σχέση με την ασφάλτινη έκδοση, ενώ και εδώ τα διαστήματα service εντυπωσιάζουν καθώς χρειάζεται αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και έλεγχο βαλβίδων κάθε 30.000χλμ.