Zero SR/S Deus ex Machina: Custom ηλεκτροκίνητη άποψη!

Ένας από τους γνωστότερους customizing οίκους του κόσμου έβαλε το χεράκι του στην μεταμόρφωση αυτής της ηλεκτροκίνητης Zero, αποδεικνύοντας ότι το custom δεν πρέπει να είναι απαραίτητα βενζινοκίνητο! Απολαύστε.

Με τον μέσο αναβάτη παγκοσμίως να μην έχει ακόμα ενστερνιστεί πλήρως την άνοδο των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών και scooter, υπάρχουν και οι customizers που σπάνε τα κατεστημένα θέλοντας να δείξουν ότι ο μοτοσυκλετισμός δεν καίει αποκλειστικά βενζίνη. Αυτή η Zero SR/S, δέχθηκε τις εκτεταμένες επεμβάσεις του γνωστοί οίκου Deus ex Machina, σε μια μοναδικά καλαίσθητη μετατροπή με café racer νότες.
 
Πρόκειται για την πρώτη custom δουλειά του επικεφαλής του οίκου, Michael Woolaway, την έμπνευση της οποίας πήρε στο περσινό Pikes Peak, μετά από ένα καθοριστικό meeting. Γρήγορα, μια ολοκαίνουργια Zero SR/S έφτασε στα κεντρικά της Deus και η απόφαση είχε ληφθεί: Ο συνδυασμός των παλιών σχεδιαστικών απόψεων με την νέα τεχνολογία που φέρνει η Zero SR/S.
 
Ο Woolaway δημιούργησε την βασική μορφή του μοντέλου σε αφρολέξ με το χέρι, πριν καταλήξει στα οριστικά σχέδια. Τα fairing, το ρεζερβουάρ και η ουρά άλλαξαν και κατασκευάστηκαν εξολοκλήρου από ανθρακόνημα, ενώ ο Woolaway δεν παρέλειψε να τοποθετήσει και… winglets, στα πλευρά της μοτοσυκλέτας! Custom είναι επίσης η σέλα από τους Saddlemen, όπως και η ζελατίνα που δημιουργήθηκε από το μηδέν, από την Zero Gravity.
 
Κορυφαίος είναι ο εξοπλισμός που ο Woolaway επέλεξε για το SR/S, τοποθετώντας ανάρτηση Showa προδιαγραφών WSBK,  τροχούς από ανθρακονήματα της Dymag, νέες custom τιμονόπλακες από την Attack Racing και κλιπ-ον της Gravers Motorsport, ενώ τα φρένα είναι της J.Juan και της Banke, που παρείχε την πίσω δαγκάνα. Μάλιστα, ο Woolaway τοποθέτησε φρένο αντίχειρα, στο αριστερό κλιπον, καταργώντας το παραδοσιακό πεντάλ. Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι τίποτα λιγότερο από εκπληκτικό!  

(Φωτό: Bikeexif)