Οδηγώντας

Διαπρέπει στο χαλαρό commuting με άνετη θέση οδήγησης.
4 Φωτογραφίες »

Διαπρέπει στο χαλαρό commuting με άνετη θέση οδήγησης.

Όλα «μυρίζουν» premium, από τον keyless διακόπτη εκκίνησης, μέχρι τους εργονομικούς διακόπτες, την TFT οθόνη και την αφράτη και κομψή σέλα. Με τα μεγάλα της τμήματα σκεπάζει επαρκώς τα μαλακά μόρια οδηγού και συνεπιβάτη, ενώ το ύψος των 795 χιλιοστών θα δώσει σχετικά εύκολη πρόσβαση στο έδαφος παρά την ύπαρξη του κεντρικού τούνελ. Η GT θέση οδήγησης θα προτιμηθεί από μεγαλύτερα αναστήματα αλλά και όσους αρέσκονται στην χαλαρή οδήγηση, ενώ το οι μεγάλες πλατφόρμες εξασφαλίζουν μεταβλητές γωνίες των ποδιών ανάλογα με το στυλ οδήγησης που θα επιλέξεις. Η άμεση απόκριση του γκαζιού σε συνδυασμό με τη γρήγορη σύμπλεξη του κιβωτίου σου χαρίζουν πλήρη έλεγχο χωρίς ασάφειες, κάτι που αποδεικνύεται ευεργετικό όταν κινείσαι με χαμηλές στροφές στην κίνηση της πόλης. Ευέλικτο με σωστό ζύγισμα και εύκολο στις αλλαγές κατευθύνσεων, δεν περιορίζεται στα στενά περάσματα και στο αστικό μποτιλιάρισμα με το commuting να είναι σαφώς μέρος του ΜΑΧ DNA του. Η γραμμικότητα της απόδοσης μετατρέπει την οδήγηση του ΧΜΑΧ σε μια ευχάριστη εμπειρία, ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες με την τελική να ξεπερνά τα 150χλμ./ώρα, οι δονήσεις του κινητήρα είναι σχεδόν ανύπαρκτες και η ανεμοκάλυψη από την ηλεκτρική ζελατίνα επαρκέστατη. Με το γκάζι ανοιχτό, ο Bluecore είναι πάντα κεφάτος πετυχαίνοντας σπιρτόζικες επιδόσεις που βρίσκονται στο κατώφλι scooter μεγαλύτερου κυβισμού και ιπποδύναμης. Ξεκινάει δυνατά από στάση με το 0-100 να διαρκεί 10,7δ. ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ 50-100 ολοκληρώνονται σε μόλις 6,5δ. Το ΧΜΑΧ έχει γεννηθεί ξεκάθαρα και για να κινείται έξω από τα στενά όρια της πόλης, εμπνέοντας τον αναβάτη του να ανακαλύψει τη σπορ πλευρά που κρύβεται κάτω από τα φαρδιά πλαστικά του κουστούμια. Διαθέτει υψηλά  περιθώρια πρόσφυσης και μπορεί να διαγράψει μεγάλες γωνίες κλίσης ―όσες σου επιτρέπει και το σταντ που ξύνει συνεχώς την άσφαλτο― που σε ωθούν να κινηθείς με ρυθμό που θυμίζει μοτοσυκλέτα. Συνοδοιπόροι σε αυτό, είναι το μπροστινό σύστημα ανάρτησης που μεταφέρει απίστευτη αίσθηση ανατροφοδότησης στον αναβάτη και το καλοζυγισμένο πλαίσιο που παραμένει σταθερό και άκαμπτο κάτω από όλες τις συνθήκες. Το Traction Control παρακολουθεί  διακριτικά και παρεμβαίνει μόνο όταν χρειαστεί. Το σύστημα πέδησης είναι ικανοποιητικό, αν και η αίσθηση του μπροστινού φρένου είναι λίγο πιο μαλακή και σπογγώδης από το επιθυμητό, όμως σε συνδυασμό με το πίσω φρένο, δεν θα απογοητεύσει τον αναβάτη ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού όπως δείχνουν και οι μετρήσεις από τα 100χλμ./ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση σε 44,8 μέτρα


Καλοζυγισμένο και άκαμπτο πλαίσιο που του προσδίδει ευελιξία και ταυτόχρονα σταθερότητα μέσα στη στροφή.

Καλοζυγισμένο και άκαμπτο πλαίσιο που του προσδίδει ευελιξία και ταυτόχρονα σταθερότητα μέσα στη στροφή.

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 Tech MAX - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST MOTO