Κινητήρας

Μονοκύλινδρος 292 κ.εκ. και ειδικά φροντισμένος (BlueCore) για να πληροί τις προδιαγραφές Euro5+, ο κινητήρας του XMAX 300 αποδίδει 28 ίππους και καταφέρνει κορυφαίες επιδόσεις.

Μονοκύλινδρος 292 κ.εκ. και ειδικά φροντισμένος (BlueCore) για να πληροί τις προδιαγραφές Euro5+, ο κινητήρας του XMAX 300 αποδίδει 28 ίππους και καταφέρνει κορυφαίες επιδόσεις.

Πιστός στο τρίπτυχο επιτυχίας αξιοπιστία-απόδοση-οικονομία, ο μονοκύλινδρος Bluecore των 292 κ.εκ. συνεχίζει ακάθεκτος περνώντας πλέον και τις αυστηρότερες Euro5+ προδιαγραφές. Με 28 ίππους στις 7.250σαλ. και μέγιστη ροπή 3 kg-m στις 5.750σαλ. πετυχαίνει εξαιρετικές επιδόσεις με 3,2δ στο 0-5010,7δ στο 0-100χλμ./ώρα και 6,7 στις ενδιάμεσες ρεπρίζ 50-100, ενώ η κατανάλωση παραμένει στα 3,5λ./100χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ 13,2 λίτρων μπορεί να διανύσει 370 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, ένα νούμερο που του δίνει μία από τις καλύτερες αυτονομίες στην κατηγορία. Βασική είναι και η ύπαρξη του Traction Control, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ανοίγει άφοβα το γκάζι, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 Tech MAX - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST MOTO