Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διαδρομή 110 χιλιοστά και μονός δίσκος 267 χιλιοστών.
2 Φωτογραφίες »

Τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διαδρομή 110 χιλιοστά και μονός δίσκος 267 χιλιοστών.

Δεν έχουμε αλλαγές σε επίπεδο περιφερειακών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, με το σετ αναρτήσεων και το σύστημα πέδησης να διαχειρίζονται επιτυχώς την όποια «εργασία» τους ανατίθεται. Πιο συγκεκριμένα, το τηλεσκοπικό πιρούνι εδράζεται σε δύο πλάκες, μια διάταξη που έρχεται απευθείας από τον κόσμο των μοτοσυκλετών και συνεργάζεται με ένα ζεύγος αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Οι διαδρομές των ελατηρίων είναι 110 και 79 χιλιοστά αντίστοιχα. Για το φρενάρισμα έχουν επιστρατευτεί ένας δίσκος 267mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 245mm πίσω, πάντα υπο την επίβλεψη δικάναλου ABS. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και επιτυγχάνει την απαιτούμενη ακαμψία κρατώντας το συνολικό βάρος χαμηλά στα 183 κιλά πλήρες υγρών. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διαστάσεις 15” μπροστά και 14” πίσω, ενώ τα ελαστικά που τις ντύνουν είναι τα City Grip 2 της Michelin, με διαστάσεις 120/70 και 140/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.


Διπλά αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 79 χιλιοστά και δίσκος 245 χιλιοστών.

Διπλά αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 79 χιλιοστά και δίσκος 245 χιλιοστών.

Σελίδα 1Yamaha XMAX 300 Tech MAX - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
KTM