Yamaha Tracer 9 & Tracer 9 GT: Ανεβαίνει κατηγορία σε όλα τα επίπεδα

Συνεχίζει την ξέφρενη πορεία. Το Tracer ανεβαίνει κατηγορία, αυξάνοντας περισσότερο τις τουριστικές του δυνατότητες ακόμα και στην βασική του έκδοση. Σημαντικά αναβαθμισμένο σε κάθε τομέα, από τον κινητήρα μέχρι το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά που βασίζονται σε αυτά του R1. Θα παραμείνει το απόλυτο best seller στην κατηγορία του;

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Σημαντικά αναβαθμισμένο σε κάθε τομέα, ξεκινώντας από την εμφάνιση που αλλάζει ριζικά  με νέες «απέρριτες, ευέλικτες και μικρού μεγέθους» γραμμές, σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Yamaha. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED, με διπλά φώτα ημέρας, η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 50 χιλιοστών, ενώ νέο είναι και το  πίσω φανάρι.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουργιος, όπως και στην περίπτωση του MT-09: Έχει πλέον κυβισμό 889 κυβικών εκατοστών, με την ισχύ του να ανεβαίνει στους 119 ίππους στις 10.000 στροφές και την μέγιστη ροπή να φτάνει τα 9,5 kgm στις 7.000 στροφές. Η κορύφωση της ροπής γίνεται πλέον 1.500 στροφές νωρίτερα, με προφανή οφέλη στην ελαστικότητα του κινητήρα. Το τρικύλινδρο μοτέρ επωφελείται από νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με νέα θέση των μπεκ (για λιγότερη κατανάλωση κατά 9% σύμφωνα με την Yamaha), νέο αισθητήρα γκαζιού στο γκριπ (APSG) και νέο σύστημα εξαγωγής ελαφρύτερο κατά 1.400 γραμμάρια. Και όλα αυτά, με παράλληλη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5.

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον αναβάτη είναι εκτενή:  Traction Control σε 3 επίπεδα, Slide Control (έλεγχο ολίσθησης πίσω τροχού) σε 3 επίπεδα, σύστημα LIF (περιορισμού σούζας) επίσης σε 3 επίπεδα, όλα συνεργαζόμενα με μονάδα αδρανειακής μέτρησης IMU 6 αξόνων στα πρότυπα του R1. Παράλληλα, υπάρχει σύστημα BC – Ελέγχου πέδησης, που συνεργάζεται με το ABS και εξισορροπεί την ισχύ των φρένων ανάμεσα στο εμπρός και το πίσω, κατά την πέδηση εκτάκτου ανάγκης.  Οι χαρτογραφήσεις κινητήρα είναι πλέον 4 αντί για 3, αντικαθιστώντας τον προγραμματισμό A-Standard-B της Tracer 900. Ολοκαίνουργια είναι επίσης η οθόνη TFT του Tracer 9, με διπλή σχεδίαση και μέγεθος 3,5 ιντσών, ενώ πλέον το βασικό μοντέλο αποκτά σύστημα Cruise Control. 

To κιβώτιο ταχυτήτων είναι βελτιωμένο, με ελαφρώς μακρύτερες την 1η και την 2η σχέση και νέα φουρκέτα αλλαγής ταχυτήτων, ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης φέρει νέα υλικά τριβής και νέο σχεδιασμό για ελαφρύτερη αίσθηση στην μανέτα. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, τύπου Deltabox από αλουμίνιο, με τον κινητήρα να τοποθετείται σε ελαφρώς πιο όρθια θέση. Νέο και μακρύτερο είναι επίσης το ψαλίδι, ωστόσο το μεταξόνιο παραμένει στα 1.500 χιλιοστά, όπως το προηγούμενο μοντέλο. Οι βάσεις κινητήρα είναι ανασχεδιασμένες, για μεγαλύτερη ακαμψία και βέλτιστη οδηγική συμπεριφορά. Οι ζάντες είναι  νέες και ελαφρύτερες κατά 1 κιλό σε σχέση με τις προηγούμενες, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση: Το πιρούνι των 41 χιλιοστών είναι κοντύτερο κατά 30 χιλιοστά, ενώ το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω εδράζεται σε νέο μοχλικό. Η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι πλέον ακτινική, μια λύση εμπνευσμένη από την R1.
 
Η σέλα αναβάτη του Tracer 9 είναι χαμηλότερα τοποθετημένη κατά 15 χιλιοστά και μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 θέσεις χωρίς εργαλεία, ενώ τόσο τα μαρσπιέ όσο και το τιμόνι ρυθμίζονται.

 
Tracer 9 GT 2021



Μαζί με όλες τις παραπάνω αλλαγές, το Tracer 9 GT για το 2021 έρχεται ως εξής: Οι σκληρές πλαϊνές βαλίτσες είναι ολοκαίνουργιες, με την καθεμία να μπορεί να φιλοξενήσει κράνος Full-Face, ενώ τα καπάκια τους είναι βαμμένα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας.
 
Η Tracer 9 GT εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις από την Kayaba (ΚΥΒ), το σύστημα KADS (KYB Actimatic Damper System), που συνεργάζεται με την IMU μονάδα της μοτοσυκλέτας, την ECU και δύο μονάδες ελέγχου των υδραυλικών και της ανάρτησης, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις απόσβεσης σε πραγματικό χρόνο. Οι βαλβίδες του συστήματος είναι ηλεκτρομαγνητικού τύπου, για πολύ γρήγορες μεταβολές στις ρυθμίσεις ακόμα και μέσα από ένα μεγάλο εύρος, όταν αυτό είναι απαραίτητο. Η ηλεκτρονική ανάρτηση KADS ρυθμίζεται σε 2 χάρτες λειτουργίας: A-1 για πιο σπορ συμπεριφορά και A-2 για μεγαλύτερη άνεση.
 
Παράλληλα, η Tracer 9 GT εξοπλίζεται με Quickshifter 2 κατευθύνσεωνφώτα στροφής LED με μεταβαλλόμενη φωτεινότητα ανάλογα με την γωνία κλίσης, θερμαινόμενα γκριπ και φυσικά, αποκλειστικά χρώματα και γραφικά για την περίσταση.
 
Yamaha Tracer 9: 11.690 ευρώ
Yamaha Tracer 9 GT: 13.990 ευρώ
 

 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »