Στον δρόμο
Στον δρόμο
Στον δρόμο
Στον δρόμο
Στον δρόμο
Στον δρόμο
  • Στον δρόμο
  • Στον δρόμο
  • Στον δρόμο
  • Στον δρόμο
  • Στον δρόμο
  • Στον δρόμο

Στον δρόμο

Οδηγώντας τη Yamaha Tracer 7 καταλαβαίνεις αμέσως γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τόσο επιτυχημένη εμπορική καριέρα. Είναι μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με αρκετή “χάρη” μέσα στην πόλη, με την ελαστικότητα του κινητήρα και την φιλικότητα που προσδίδει να στέκονται σύμμαχοί σου στο αστικό περιβάλλον. Το τιμόνι και οι συνολικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας, διαθέτουν το κατάλληλο μέγεθος για να χωράει ανάμεσα στα αυτοκίνητα που παραμένουν ακινητοποιημένα στην κίνηση, με το μεγάλο κόψιμο να βοηθάει ακόμα περισσότερο στους ελιγμούς. Σαφώς εδώ παίζει ρόλο και το χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας - 197 πλήρες υγρών, το χαμηλότερο στην κατηγορία της - που συνεισφέρει στη συνολική ευελιξία. Ο συμπλέκτης είναι αρκετά μαλακός χωρίς να ξενίζει τους νέους αναβάτες που πιθανόν να θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα με την Tracer 7, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων κουμπώνουν απρόσκοπτα με το κιβώτιο να έχει τη σωστή κλιμάκωση, κάνοντας το ταξίδι πιο απολαυστικό και το “σταμάτα-ξεκίνα” της πόλης ακόμα πιο ξεκούραστο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Μιλώντας για ταξίδι, το Tracer 7 παίζει στο γήπεδό του χωρίς να κρύβει τα sport-touring γονίδιά του. Στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθεί άνετα με ταχύτητες 140-150 χλμ./ώρα ακόμα και με συνεπιβάτη στην πίσω θέση, με τους λοιπούς κραδασμούς να απουσιάζουν και την κάλυψη του αέρα να γίνεται πιο ενοχλητική σε υψηλότερες ταχύτητες. Με την αυτονομία του μπορεί να καλύψει περισσότερα από 300 χλμ. χωρίς στάσεις, αφού η άνετη σέλα αναβάτη-συνεπιβάτη και η θέση οδήγησης δεν αφήνουν περιθώριά για... παράπονα!



Επειδή όπως δηλώνει και η Yamaha μιλάμε για ένα sport-touring μοντέλο, η Tracer 7 τα καταφέρνει αρκετά καλά και στο επαρχιακό “στροφιλίκι”, με τις πιο σφιχτές αναρτήσεις και το στιβαρό πλαίσιο να ακούν τις εντολές του αναβάτη στις στροφές παρέχοντας πλήρη πληροφόρηση. Οι κοντές σχέσεις στο κιβώτιο σε συνδυασμό με τη μπόλικη ροπή από χαμηλά, βοηθούν τη μοτοσυκλέτα να φορτώσει χιλιόμετρα επιταχύνοντας, χαρίζοντας ταυτόχρονα πολλά χαμόγελα πίσω από το κράνος. Από την άλλη, τα αναβαθμισμένα φρένα είναι εκεί για να επιβραδύνουν με ευκολία τα 197 κιλά της, με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά. Όπως προείπαμε, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα απουσιάζουν σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, ωστόσο με τη γραμμικότητα του CP2 δεν τίθενται θέματα εμπιστοσύνης ακόμα και υπό συνθήκες βροχής, με το γκάζι της Tracer να μη σε τρομάζει νιώθοντας ασφάλεια.

Σελίδα 1Yamaha Tracer 7 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στον δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ