Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία

Ανεση - Εργονομία

Οι παλιοί αναβάτες της Yamaha Tracer 7 δε θα καταλάβουν καμία διαφορά στη θέση οδήγησης του ανανεωμένου μοντέλου. Ο αναβάτης κάθεται “μέσα” στη μοτοσυκλέτα, με τα μαρσπιέ να βρίσκονται σχετικά ψηλά και πίσω τοποθετημένα, δάνειο του πιο streetάδικου MT-07. Ωστόσο, ο κορμός έρχεται σε όρθια στάση με τα χέρια να βρίσκουν το τιμόνι στην ιδανική απόσταση, με τους ώμους και τους αγκώνες να ανοίγουν τόσο - όσο. Το μόνο πρόβλημα που θα συναντήσουν οι ψηλότεροι αναβάτες (1,90  μ. και άνω) είναι πως τα γόνατά τους θα αναγκαστούν να λυγίσουν παραπάνω προκειμένου να “κουμπώσουν” στα μαρσπιέ, χωρίς όμως να κουράζουν στην πολύωρη οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ενισχύει την άνεση αλλά και τον τουριστικό χαρακτήρα του μικρού Tracer 7 είναι το μισό φέρινγκ, που όπως είπαμε παρέχει ικανοποιητική κάλυψη από τον αέρα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Αν και θα θέλαμε μία ψηλότερη ζελατίνα για τις πιο ταξιδιάρικες συνθήκες, μέσα στην πόλη αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο ο αναβάτης δε θα καταλάβει καμία ενόχληση. Στα θετικά της όμως, προστίθεται το γεγονός ότι είναι ρυθμιζόμενη, με το “ανεβοκατέβασμα” των 65 χλστ. να γίνεται πανεύκολα με το ένα χέρι, ακόμα και εν κινήσει.
Επιστρέφοντας στην σέλα, αυτή διαθέτει αρκετό και μαλακό αφρώδες και μία εργονομία που επιτρέπει στον αναβάτη να “φωλιάσει”. Ο συνεπιβάτης κάθεται μερικά χιλιοστά ψηλότερα, προσφέροντας τα ίδια επίπεδα άνεσης, παρά το λεπτοκαμωμένο design της ουράς. Αξίζει να επισημάνουμε τις δύο μικρές οπές πίσω από το οπίσθιο φωτιστικό σώμα, οι οποίες σε συνδυασμό με τις πρακτικές χειρολαβές παρέχουν μία έξτρα δυνατότητα πρόσδεσης αντικειμένων.



Σε αυτό το σημείο, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για την πρώτη και μία τις πιο βασικές διαφορές του ανανεωμένου Yamaha Tracer 7 για το 2023. Η οθόνη TFT μεγέθους 5 ιντσών αναλαμβάνει το ρόλο του πίνακα οργάνων, με την ποιότητά της να είναι ανάλογη της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας, έχοντας έντονα χρώματα και υψηλή ευκρίνεια ακόμα και κάτω από έντονη ηλιοφάνεια. Το ψηφιακό background μπορεί να αλλάξει ανάλογα τα “γούστα” του αναβάτη, σε δύο θέματα Touring και Street – με το πρώτο να εμφανίζει κυρίως ένα ψηφιακό “αναλογικό” στροφόμετρο, ενώ το δεύτερο παρουσιάζει τις πλούσιες πληροφορίες με μια πιο μοντέρνα άποψη, όπως το στροφόμετρο σε στιλ μπάρας. Πλέον επιτρέπεται και η συνδεσιμότητα smartphone μέσω της εφαρμογής My Ride, δίνοντας τη δυνατότητα λήψης ειδοποιήσεων για κλήσεις, μηνύματα και email, ενώ η πλοήγηση και ο χειρισμός τους γίνεται εύκολα από μία απλή ροδέλα στο δεξί χειριστήριο του τιμονιού. 
 

Σελίδα 1Yamaha Tracer 7 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στον δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ