• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια της Yamaha. Φαίνεται τόσο η μορφή, όσο και η διάταξη των μηχανικών μερών, για το υποτιθέμενο νέο υβριδικό.

Τα σχέδια της Yamaha. Φαίνεται τόσο η μορφή, όσο και η διάταξη των μηχανικών μερών, για το υποτιθέμενο νέο υβριδικό.

Yamaha: Ετοιμάζει το «υβριδικό ΤΜΑΧ»!

Σχέδια για ένα νέο υβριδικό scooter που ίσως βασιστεί στο υπερ-επιτυχημένο TMAX κυκλοφόρησαν: Αποκαλύπτουν τα πλάνα της Yamaha για τα επόμενα χρόνια; Δείτε περισσότερα.

Η υβριδική τεχνολογία έχει πλέον ωριμάσει στα αυτοκίνητα, όμως στα δίκυκλα έχουν γίνει μόνο λίγα βήματα: Πρακτικά, οι λίγες προσπάθειες στον τομέα έχουν να κάνουν με την παροχή λίγης επιπλέον ισχύος στον κινητήρα βενζίνης, μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα. Αυτό θέλει να αλλάξει η Yamaha, αφού σύμφωνα με σχέδια που κυκλοφόρησαν, δουλεύει πάνω σε ένα «σειριακό υβριδικό» νέο δίκυκλο.
 
Τα σχέδια, εξασφάλισε το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Bennetts από την Αγγλία και είναι πολύ ενδιαφέροντα! Η πατέντα της Yamaha θα χρησιμοποιεί τόσο έναν κινητήρα βενζίνης, όσο και συστοιχία μπαταρίας-ηλεκτροκινητήρα στο νέο της μοντέλο. Η βασική παροχή ισχύος στο scooter θα γίνεται από τον ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας βενζίνης, θα είναι συνδεδεμένος με μια γεννήτρια, η οποία θα φορτίζει την μπαταρία του μοντέλου, χωρίς όμως να συνδέεται με τον πίσω τροχό.
 
Με αυτό τον τρόπο ορίζεται το «σειριακό υβριδικό»: Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ηλεκτρισμό την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα, αλλά δεν συνδέεται με την μετάδοση, σε αντίθεση με τα «παράλληλα» συστήματα, όπως αυτό της Toyota. Ωστόσο, τα σειριακά συστήματα έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα: Λόγω της ύπαρξης του κινητήρα-γεννήτριας, η onboard μπαταρία μπορεί να είναι μικρότερη και ελαφρύτερη, ενώ σε περίπτωση απαίτησης της υψηλότερης δυνατής ισχύος, μπαταρία και κινητήρας μπορούν να τροφοδοτούν μαζί το ηλεκτρικό μοτέρ.
 
Το δίκυκλο που εμφανίζεται στα τεχνικά σχέδια, είναι… ύποπτα όμοιο με το TMAX, κάτι που θα είχε και λογική στην πραγματικότητα: Το TMAX δεν είναι απλά ένα μοντέλο-ναυαρχίδα για τα scooters της Yamaha, αλλά μπορεί να προσφέρει και τις απαραίτητες χωροταξικές λύσεις για να χωρέσουν όλα τα μηχανικά μέρη, λόγω μεγέθους και σχήματος. Εξάλλου, και η BMW βασίστηκε στην πλατφόρμα των C600/650, όταν παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο C-Evolution.
 
Πως θα λειτουργεί λοιπόν αυτό το scooter; Ο αναβάτης θα έχει, πιθανότατα, την δυνατότητα επιλογής μεταξύ «αυτόματου», «ηλεκτρικού» ή «βενζίνης-ισχύος» για το μοντέλο, με έναν υπολογιστή να διαχειρίζεται την ισχύ του μοτέρ και την λειτουργία του κινητήρα βενζίνης. Φυσικά αναμένονται και περισσότερες πληροφορίες, ενώ δεν γίνεται σαφές αν το όχημα θα έχει και δυνατότητα φόρτισης σε πρίζα (plug-in hybrid). Πως θα σας φαινόταν, εσάς, το επόμενο TMAX να είναι υβριδικό;

Πηγή: Bennetts BikeSocial

  • Νίκος S

    Πιστεύω πως όλοι αυτό περιμένουμε. Τελευταία αυτό συζητιέται. Θα αλλάξει όλα τα δεδομένα.