Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

  • Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά
  • Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά
  • Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά
  • Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά
  • Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Voge 500AC: 47 άλογα και επώνυμα περιφερειακά

Η γκάμα των νεορετρό της Voge επεκτείνεται προς τα πάνω με το 500AC να εντυπωσιάζει με την εμφάνιση και τα υψηλής ποιότητας περιφερειακά του.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Η Voge ακλουθώντας τη μόδα της εποχής παρουσίασε στην EICMA ακόμα ένα γυμνό street  μοντέλο με νεορετρό στοιχεία, το προίκισε όμως με επώνυμα περιφερειακά και τον 500άρη κινητήρα που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Η «καρδιά» της μοτοσυκλέτας είναι ο γνωστός πλέον, δικύλινδρος κινητήρας των 500 κυβικώνμε απόδοση 47,6 ίππους (35kW, σε συμφωνία με τα προαπαιτούμενα του διπλώματος A2). Η ροπή του μοντέλου ανακοινώνεται στα 4,4 kgm, ενώ η τελική ταχύτητα στο επίπεδο των 160 χιλιομέτρων την ώρα.

 

Κτισμένο πάνω σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το Voge 500AC φέρει αναρτήσεις από την KYB, φρένα της Nissin και σύστημα ABS από την Bosch, κινούμενο στα υψηλά εξοπλιστικά στάνταρντ που μας έχει συνηθίσει η Voge. Όπως είδαμε κι από κοντά διαθέτει ψηφιακή οθόνη για την πληροφόρηση του αναβάτη.  

Λέτε στο μέλλον να δούμε και μια πιο scrambler έκδοση με ακτινωτούς τροχούς και τρακτερωτά ελαστικά;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »