Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW
  • Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Voge 400 SR4: Με μοτέρ και πλαίσιο BMW

Η Voge κάνει είσοδο στη μεσαία κατηγορία με μια πρόταση μεγάλου τουρισμού GT. To SR4 αποτελεί τον καρπό της συνεργασίας της BMW με τη Loncin, καθώς η βαυαρική εταιρεία έχει εμπιστευτεί την κατασκευή των C 400 scooter της στο κολοσσό που ανήκει στον όμιλο της Voge.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Το SR4 βασίζεται σε μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή που υποστηρίζει το μπλοκ κινητήρα-κιβωτίου και συνοδεύεται από ένα χυτό αλουμινένιο ψαλίδι για μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 350 κυβικών με απόδοση 28.5 ίππων στις 7.500 σαλ. και μέγιστη ροπή 30ΝΜ στις 6.000 σαλ. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί ελαχιστοποίηση των κραδασμών και στη μέγιστη ομαλότητα λειτουργίας, με τη χρήση αντικραδασμικού άξονα εξισορρόπησης και silentblocks στα στηρίγματα του κινητήρα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »




Όπως συνηθίζεται στα μοντέλα Voge, το SR4 εξοπλίζεται με premium εξαρτήματα. Οι αναρτήσεις είναι της ιαπωνικής Kayaba και αποτελούνται από ένα πιρούνι 35χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστών, καθώς και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων που παρέχουν διαδρομή 112 mm έως τον πίσω τροχό. Για τα φρένα χρησιμοποιούνται εξαρτήματα της ισπανικής J.Juan, που ενσωματώθηκε πρόσφατα στον όμιλο Brembo. Μπροστά συναντάμε διπλά δισκόφρενα 265 χιλιοστών με δύο ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ ένας τρίτος δίσκος ίδιας διαμέτρου με μονοπίστονη δαγκάνα έχει τοποθετηθεί στον πίσω τροχό. Το σύστημα πέδησης ολοκληρώνει το δικάναλο σύστημα ABS της Continental.  Στον εξοπλισμό του SR4 ανήκουν επίσης το σύστημα φώτων φρένων έκτακτης ανάγκης σε απότομα φρεναρίσματα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS και το πρακτικό χειρόφρενο. Οι τροχοί 15 και 14 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, είναι τυλιγμένοι με ελαστικά Pirelli Angel Scooter.


 
Επενδύοντας στα GT χαρακτηριστικά του, το Voge SR4 προσφέρει μεγάλο χώρο αποσκευών κάτω από τη σέλα. Τα 41 λίτρα επαρκούν για τη φιλοξενία ενός full face και ενός jet κράνους, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς προσφέρουν επιπλέον λύσεις αλλά και υποδοχή USB για φόρτιση συσκευών. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 760 χιλιοστά από το έδαφος, για εύκολη πρόσβαση ακόμα και μικρόσωμων αναβατών,
 
Ο πίνακας οργάνων χρησιμοποιεί μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών η οποία διαθέτει διασύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth παρέχοντας λειτουργίες πολυμέσων όπως πλοήγηση GPS ή πραγματοποίηση / λήψη τηλεφωνικών κλήσεων εάν έχετε ακουστικά / μικρόφωνο Bluetooth στο κράνος.



Στον πλούσιο εξοπλισμό προσθέστε επίσης το σύστημα TPMS που παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο, το έξυπνο κλειδί για αυτόματη εκκίνηση και εντοπισμό του scooter, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας ρεζερβουάρ καυσίμου (12,8 λίτρα), ηλεκτρική ρυθμιζόμενη  ζελατίνα, full led φωτισμό και βιντεοκάμερα που βρίσκεται πάνω από το κέντρο των προβολέων που σας επιτρέπει να καταγράφετε τα ταξίδια σας σε κάρτα MicroSD ή TF.

Θα καταφέρει λέτε το SR4 να συνεχίσει την επιτυχία που σημείωσαν οι μοτοσυκλέτες της εταιρείας;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »