Kawasaki και Yamaha επέλεξαν τη δημοφιλή πλέον λύση του δικύλιδρου εν σειρά κινητήρα, μια διάταξη που έχει αποδείξει την αξία της τόσο στο Tracer 7 όσο και στο Versys 650, σε αντίθεση με την Triumph που κάνει τη διαφορά με τον μοναδικό τρικύλινδρο της κατηγορίας. Το Tiger Sport 660 είναι επίσης η μοναδική μοτοσυκλέτα της παρέας που διαθέτει δύο mode λειτουργίας αλλά ταυτόχρονα είναι και η δυνατότερη, αφού από τα 660 κυβικά αποδίδει 80 ίππους στις 10.250σ.α.λ. Ακολουθεί το Tracer 7 με 72,5 ίππους στις 8.750σ.α.λ (689 κυβικά) και το Versys το οποίο με 649 κυβικά και 67 ίππους στις 8.750σ.α.λ.είναι το ¨μικρότερο¨ αλλά και το αργότερο στον τομέα των επιδόσεων. Kawasaki και Triumph εξοπλίζονται με traction control (2 επιπέδων στο Versys) ενώ ο CP2 κινητήρας του Tracer κερδίζει τις εντυπώσεις στον τομέα της κατανάλωσης, αφού με μέση τιμή 5,1λτ/100χλμ είναι πιο οικονομικός από τον αντίστοιχο δικύλινδρο του Versys (5,5λτ/100χλμ) αλλά και από τον τρικύλινδρο του Tiger που χρειάζεται 6,0λτ/100χλμ.