Οι δαγκάνες της Nissin μπορεί να μην εντυπωσιάζουν οπτικά, έχουν όμως την απαραίτητη δύναμη αλλά και ισχυρό αρχικό δάγκωμα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η Triumph έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή πλαισίων. Ήταν λοιπόν αναμενόμενο να μην χρησιμοποιήσει μια έτοιμη λύση από κάποιο υπάρχον μοντέλο, αλλά να φτιάξει ένα ολοκαίνουργιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο-υποπλαίσιο, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του νέου Trident, το οποίο συμβάλλει ώστε η ζυγαριά να μην ξεπερνά τα 189 κιλά (πλήρες). Συνδυάζεται με ατσάλινο ασύμμετρο ψαλίδι ενώ, ως είθισται για Triumph, τα περιφερειακά είναι από το ¨πάνω¨ ράφι αφού συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι SSF 41χιλ και μονό αμορτισέρ από τη Showa το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.  

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Τον τομέα της πέδησης έχει αναλάβει η Nissin με διπίστονες συμβατικές δαγκάνες και δίσκους 310 χιλ εμπρός, μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 255 χιλ πίσω και ABS, ενώ οι τροχοί αλουμινίου φορούν τα ελαστικά Road 5 της Michelin.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »