Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία

Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο Οδηγικής Ασφάλειας στην Σαραγόσα στέφθηκε με επιτυχία

Ειδήμονες και πολιτικοί για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας
Παρουσίαση ερευνών σχετικά με την ασφάλεια μοτοσυκλετιστών
Στα θέματα που συζητήθηκαν η ανάγκη βελτίωσης των υποδομών

Ειδήμονες και πολιτικοί για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας

Το πρώτο Διεθνές Συνέδριο για την οδική ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών ολοκληρώθηκε με επιτυχία στην Σαραγόσα. Ειδήμονες επί του θέματος και πολιτικοί από όλο τον κόσμο συμμετείχαν ενεργά, προτείνοντας λύσεις σε προβλήματα του καθημερινού μοτοσυκλετιστή με σκοπό την προστασία του στον δρόμο. Υποστηρικτής του Συνεδρίου ήταν η Anesdor και η DGT ενώ αυτό οργανώθηκε από το Ίδρυμα Ibercaja στην πρωτεύουσα του Αραγόν της Ισπανίας.
 

Παρουσίαση ερευνών σχετικά με την ασφάλεια μοτοσυκλετιστών

Στο event αυτό, για το οποίο υπήρχε η δυνατότητα παρακολούθησης ζωντανής αναμετάδοσης, παρευρέθησαν περισσότεροι από 30 ειδικοί οδικής ασφάλειας, εκπροσωπώντας εθνικά και διεθνή ινστιτούτα και οργανώσεις τα οποία έχουν δημοσιοποιήσει έρευνες και εμπειρικά στοιχεία σχετικά με την οδική ασφάλεια, και πιο συγκεκριμένα για τους αναβάτες μοτοσυκλετών και scooter. Η Τετάρτη ήταν αφιερωμένη στις πολιτικές οδικής ασφάλειας που αφορούν τους μοτοσυκλετιστές σε όλα τα επίπεδα, τοπικά, εθνικά και διεθνώς.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Παρουσίαση ερευνών σχετικά με την ασφάλεια μοτοσυκλετιστών

Την δεύτερη μέρα του συνεδρίου, δόθηκε έμφαση στην ασφάλεια που παρέχουν τα οχήματα (οι μοτοσυκλέτες και τα υπόλοιπα οχήματα του οδικού δικτύου), στις υποδομές (το οδικό δίκτυο, εθνικές/επαρχιακές οδοί και αστικό δίκτυο) και στο πως αυτά μπορούν να βελτιωθούν. Σημαντική αναφορά έγινε και στα τεστ που υπόκεινται οι νέες μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα από την EuronCap, όπως επίσης και στα νέα συστήματα με αερόσακους για μοτοσυκλέτες που πρόσφατα έχουν αναπτύξει εταιρείες  αλλά και τα συστήματα ασφαλείας που βοηθούν τους οδηγούς όπως το Traction Control, το lane assist, η προειδοποίηση νεκρής γωνίας, που γίνονται ολοένα και πιο συνήθη στα σύγχρονα οχήματα. Ενδιαφέρουσες προτάσεις υπήρξαν, όπως η εισαγωγή "μπλε" λωρίδων αποκλειστικά για την μετακίνηση μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων, οι οποίες έχουν αποδειχθεί μάλιστα αποτελεσματικές στο Σάο Πάολο και ενδείξεων στο οδόστρωμα που υποδεικνύουν στον αναβάτη την ιδανική θέση πάνω σε αυτό. Το συμπέρασμα ήταν πως μαζί με την βελτίωση υποδομών θα βοηθούσε σε μεγάλο βαθμό την αύξηση της ασφάλειας και η σταδιακή ανανέωση των οχημάτων του οδικού δικτύου με νεότερα, πιο φιλικά προς το περιβάλλον και πιο καλά εξοπλισμένα.