Θα πλήρωνες extra για «ξεκλειδώσεις» εξοπλισμό μέσω λογισμού;

Θα πλήρωνες extra για «ξεκλειδώσεις» εξοπλισμό μέσω λογισμού;

Εταιρείες χρεώνουν extra για να σου «ανοίξουν» εξοπλισμό μέσω του λογισμικού!
Στα αυτοκίνητα γίνεται σε μεγάλο βαθμό, ήδη έχει ξεκινήσει και στη μοτοσυκλέτα.
Θέλουν να κερδίσουν πρόσθετα έσοδα από τη βάση των αγοραστών.
Ήδη hacker «σπάνε» τους κώδικες.

Εταιρείες χρεώνουν extra για να σου «ανοίξουν» εξοπλισμό μέσω του λογισμικού!

Με την τεχνολογία να καλπάζει, την ηλεκτροκίνηση να είναι έτοιμη να κατακτήσει το κόσμο και τα λογισμικά να γίνονται τα «πρώτα βιολιά» στα μηχανοκίνητα οχήματα, κάποιες εταιρείες, κυρίως αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν ήδη δηλώσει πως θα βγάζουν όλα τα οχήματα του «τέρμα» εξοπλισμένα από την γραμμή παραγωγής, τα οποία όμως θα έχουν «κλειδωμένα» αρκετά στοιχεία στον εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας, αλλά και στο κομμάτι των επιδόσεων, με τον αγοραστή να πρέπει να πληρώνει ένα φίξ ποσό ή μια μηνιαία συνδρομή για να τα αποκτήσει.Σύμφωνα με τις εταιρείες με αυτό το τρόπο προσπαθούν να κρατήσουν χαμηλά το κόστος παραγωγής, μιας και δεν θα χρειάζεται να «τροποποιούν» ξεχωριστά το κάθε όχημα ανάλογα τον εξοπλισμό που θα φέρει.
 

Στα αυτοκίνητα γίνεται σε μεγάλο βαθμό, ήδη έχει ξεκινήσει και στη μοτοσυκλέτα.

Η συγκεκριμένη τεχνική της «συνδρομής» δεν είναι καινούργια και γίνεται ήδη σε ένα σοβαρό βαθμό στα αυτοκίνητα, όπου οι εταιρείες ξεκλειδώνουν από επιδόσεις (π.χ. περισσότερη ιπποδύναμη) μέχρι εξοπλισμό άνεσης (θερμαινόμενα καθίσματα) απομακρυσμένα ή με μια γρήγορη επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Στο κόσμο της μοτοσυκλέτας ακόμα είναι σε πιο βρεφικό στάδιο με τα πρώτα δείγμα γραφής να τα έχει δώσει εταιρεία που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, όπου με ένα extra κόστος «ανοίγει» την αυτονομία και τις επιδόσεις.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θέλουν να κερδίσουν πρόσθετα έσοδα από τη βάση των αγοραστών.

Ο λόγος που οι εταιρείες αποφάσισαν να υιοθετήσουν μια τέτοια λογική βρίσκεται στο κομμάτι των εσόδων. Με αυτό το τρόπο μπορούν να κερδίσουν επιπλέον χρήματα από τους ήδη αγοραστές των προϊόντων τους, μιας και μέχρι τώρα ο μόνος τρόπος για να πάρουν οι εταιρείες χρήματα από τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες ήταν μέσω των service, τα οποία όμως είναι λιγότερα και συνήθως φθηνότερα στα ηλεκτρικά οχήματα.
 

Ήδη hacker «σπάνε» τους κώδικες.

Βέβαια ήδη διάφοροι τύποι και μάλιστα μερικοί από αυτούς είναι πανεπιστημιακοί ερευνητές έχουν καταφέρει να βρουν τρόπο ώστε να «ξεκλειδώνουν» τα λογισμικά και να ενεργοποιήσουν «παράνομα» όλα τα extra, δείχνοντας ότι οι εταιρείες μπορούν να γίνουν ευάλωτες σε χακαρίσματα και στο τέλος να βρεθούν ζημιωμένες.