Aψογη η συνεργασία μεταξύ του πιρουνιού και των φρένων.

    Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα: Μειωμένο βάρος = καλύτερη συμπεριφορά

    Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι ακόμη ένας τομέας, όπου το νέο μοντέλο βελτιώθηκε. Ελαφρύτερο κατά 30% σε σχέση με τον προκάτοχό του και με γεωμετρία που επιτρέπει τη συγκέντρωση των μαζών πιο κοντά στο κέντρο, είναι το βασικό στοιχείο που κάνει το νέο TMAX 9 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Νέο είναι και το ψαλίδι αλουμινίου το όποιο είναι κατά 40 χιλ μακρύτερο, όπως και το μοχλικό της πίσω ανάρτησης που τοποθετείται οριζόντια, κάτω από το πίσω μέρος του κινητήρα. 

    Στο εμπρός τμήμα το ανεστραμμένο πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας, είναι μια λύση που αποδεδειγμένα λειτουργεί καλά  και είχαμε δει και στο απερχόμενο μοντέλο, ενώ  στον τομέα των φρένων, δύο δίσκοι μπροστά 267 χιλ με ακτινικές δαγκάνες και ένα δίσκος 282 χιλ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζονται με σύστημα ABS και αναλαμβάνουν να σταματήσουν με ασφάλεια το scooter. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών και εφοδιάζονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70-15 μπροστά και 160/60-15 πίσω, που είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να αφαιρούν 1 κιλό από το συνολικό βάρος.



    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ