• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παρά την έλλειψη ρυθμίσεων, το ανεστραμμένο πιρούνι της Kayaba λειτουργεί άψογα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Italian classic

    Όταν ακούς για πλαίσιο Ducati, αμέσως το μυαλό σου πάει στο ατσάλινο χωροδικτύωμα, που τόσα χρόνια χρησιμοποιούν οι Ιταλοί με απόλυτη επιτυχία.  Ακαμπτο και ελαφρύ, χωρίς ξεχωριστό υποπλαίσιο, συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο συμβατικό ψαλίδι, το οποίο φιλοξενεί το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ (προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς) της Sachs στην αριστερή του πλευρά. Τον τομέα τον αναρτήσεων, συμπληρώνει το αντεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ (χωρίς ρυθμίσεις) που προέρχεται από την Kaybaba. Την πέδηση μπροστά αναλαμβάνουν δύο ακτινικές monoblock τετραπίστονες δαγκάνες της brembo (Μ4.32) με δίσκους  320χιλ, ενώ πίσω συναντάμε μια μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας και ένα δίσκο 245 χιλ. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα ABS, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι της Bosch.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Δες ποια εξάτμιση Akrapovic σου ταιριάζει