• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας δυνάμωσε κατά 5 ίππους δίνοντας πιο γεμάτη καμπύλη απόδοσης.

    Κινητήρας – Mama mia..!!

     

    Στο νέο S 1000 XR, η Γερμανική εταιρία παρουσιάζει τον τετρακύλινδρο, υδρόψυκτο σε σειρά κινητήρα των 999 κυβικών εκατοστών, όχι μόνο προσαρμοσμένο για να καλύπτει τις προδιαγραφές των κανονισμών του Euro 4, αλλά και με ενισχυμένη απόδοση. Η ιπποδύναμη έχει σκαρφαλώσει στους 165 ίππους στις 11.000 σαλ. με ροπή 11,6 κιλά στις 9.250. Αυτό σημαίνει 5 ίππους και 0,2 κιλά ροπής περισσότερα από πριν.

    Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για έναν από τους ισχυρότερους κινητήρες στην κατηγορία του, ο οποίος μετά από τις τελευταίες αναβαθμίσεις προκαλεί ρίγη συγκίνησης στον οδηγό. Διαθέτει σύστημα ride by wire γκαζιού το οποίο συνδυάζεται με τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, τις Road, Rain, Dynamic και Dynamic Pro. Οι δύο πρώτες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό και διαφέρουν στην απόκριση του γκαζιού με το Road να είναι περισσότερο άμεσο, ενώ στο Rain η απόκριση είναι πιο smooth για καταστάσεις μειωμένης πρόσφυσης. Και στα δύο προγράμματα υπάρχει anti-wheelie και traction control. 

    Οι δύο επιπλέον χαρτογραφήσεις ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό και μαζί με το προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο DCT (Dynamic Traction Control), απελευθερώνουν την πιο άγρια και επιθετική πλευρά της μοτοσυκλέτας. Το DCT χρησιμοποιεί αισθητήρες κίνησης και κλίσης της μοτοσυκλέτας, για αυξημένη ευαισθησία και ακρίβεια και αποδίδουν καλύτερα κατά τον έλεγχο της πρόσφυσης. Επιστροφή στα modes, με τα Dynamic και Dynamic Pro να έχουν ακαριαία απόκριση και τον αναβάτη να απολαμβάνει περισσότερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας. 

    Και στα δύο αυτά modes, το σύστημα αντι-σούζας κάνει τα στραβά μάτια και ειδικά στο Pro μπορεί να απενεργοποιηθεί. Στην περίπτωση που είστε αρκετά τολμηρός και έχετε πίστη στις δυνατότητές σας, το Traction και το ABS μπορούν να βγούνε off mode, ώστε να πάρετε όλη την κατάσταση στα χέρια σας. Στην μοτοσυκλέτα της δοκιμής υπήρχε τοποθετημένο και σύστημα quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και με ανοιχτό γκάζι. Καρφωτές που λέγαμε παλιότερα. Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα. Την ηχητική πανδαισία του τετρακύλινδρου συνόλου φρόντιζε να ενισχύσει με ευχάριστα ντεσιμπέλ, το τελικό της Akrapovic.   


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

    BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ