• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι πιο προσεκτικοί θα παρατηρήσουν την απουσία του σήματος της Brembo από τις δαγκάνες των φρένων. Στη θέση τους υπάρχει πλέον το λογότυπο της BMW, αν και στην πραγματικότητα η Αμερικάνικη Hayes είναι υπεύθυνη για την κατασκευή τους.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

     

    Η διάταξη του πλαισίου παρέμεινε η ίδια με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, αφού έχει δώσει τα απαραίτητα δείγματα γραφής για την ακαμψία και την σταθερότητα που προσφέρει. Έχουμε το κυρίως τμήμα και το υποπλαίσιο με τον κινητήρα και το κιβώτιο ως φέρον στοιχείο του. Η ηλεκτρονική ανάρτηση Dynamic ESA «Next Generation» προσαρμόζεται αυτόματα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τους ελιγμούς και τις μεταφορές φορτίου. Τα σήματα από τον αισθητήρα περιστροφικής ταχύτητας και τους δύο αισθητήρες κίνησης στο μπροστινό και το πίσω μέρος επιτρέπουν την πλήρη συλλογή δεδομένων και επομένως την προσεκτική προσαρμογή της μοτοσικλέτας στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Με βάση πρόσθετες παραμέτρους, ανιχνεύονται καταστάσεις οδήγησης όπως συμπίεση, επιτάχυνση και επιβράδυνση, οι οποίες ενσωματώνονται στην προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης, τόσο στον πίσω αμορτισέρ Paralever,  όσο και στον έλεγχο του εμπρός κεντρικού αμορτισέρ Telelever. Αυτή η προσαρμογή εφαρμόζεται μέσω ηλεκτρικά ενεργοποιημένων βαλβίδων ρύθμισης μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει αυτόματα τις ρυθμίσεις, ενώ οδηγεί, από ένα κουμπί στο τιμόνι. Ένας τομέας από τους λίγους που άλλαξαν είναι και τα φρένα. Λόγω μείωσης κόστους, το RT αποχωρίστηκε τις ακτινικές τετραπίστονες Brembo και τώρα τα καπάκια της δαγκάνας κοσμεί το λογότυπο BMW. Στην πραγματικότητα την κατασκευή τους έχει αναλάβει η Αμερικάνικη εταιρία Hayes. Οι πλευστοί δίσκοι μπροστά έχουν διάμετρο 320 χιλιοστών, ενώ πίσω η διπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με ένα δισκόφρενο διαμέτρου 276 χιλιοστών. Το ABS Pro είναι αυξάνει κατακόρυφα τα επίπεδα ασφάλειας για τον αναβάτη, καθώς επιτρέπει το φρενάρισμα ενώ η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση. Τους χυτούς αλουμινένιους τροχούς των 17 ιντσών, αγκαλιάζουν ελαστικά 120/70 και 180/55 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

    BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ