Τα 5 Α2 adventure με την μεγαλύτερη αυτονομία
6 Φωτογραφίες »

Τα 5 Α2 adventure με την μεγαλύτερη αυτονομία

Κατάλληλα για την Α2 κατηγορία με τιμές έως 8.000 ευρώ
Την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Maverivk 500 στα 465 χιλιόμετρα
Το ισχυρότερο με 48 άλογα, το Voge DS 525X
Ιδανικά commuters και ταξιδιωτικοί σύντροφοι

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Κατάλληλα για την Α2 κατηγορία με τιμές έως 8.000 ευρώ

Η Adventure κατηγορία έχει γίνει πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια και αφουγκραζόμενες το γεγονός αυτό, οι εταιρείες φέρνουν νέα μοντέλα σε όλες τις υποκατηγορίες κυβικών εκατοστών, από τα μικρά έως και τα θηριώδη adventure που ξεπερνούν τα 1.000cc. Ο διαχωρισμός των διπλωμάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε Α1, Α2 και Α (απεριόριστο) έχει οδηγήσει τις εταιρείες να αναπτύσσουν μοντέλα στα 400-500cc περίπου με απόδοση έως τα 48 άλογα που επιτρέπει η Α2 κατηγορία. Η δημοτικότητα των adventure και του life style που τα συνοδεύει, ίσως να προέρχεται σε ένα βαθμό από τα social media, ενώ γενικότερα αποτελεί έναν πιο φθηνό τρόπο για να ταξιδέψει κανείς σε σχέση με το αυτοκίνητο και παράλληλα πολύ πιο διασκεδαστικό για όσους αγαπούν την μοτοσυκλέτα. Το πιο φθηνό από τα 5 των οποίων την κατνάλωση έχουμε μετρήσει σε δοκιμή μας και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ του προσδίδει μεγάλη αυτονομία, είναι το Maverick 500 της Daytona με τιμή στα 5.795 ευρώ μόλις. Ακολουθεί το Himalayan 450 της Royal Enfield στα 5.890 ευρώ, στην τρίτη θέση βρίσκουμε το Voge DS 525X στα 5.995 ευρώ, στην τέταρτη το TRK 502X της Bnelli στα 6.670 ευρώ και τέλος το NX 500 της Honda στα 7.990 ευρώ

Την μεγαλύτερη αυτονομία πετυχαίνει το Maverivk 500 στα 465 χιλιόμετρα

Μάρκα Τιμή  Κυβικά Ισχύς Hp / Στροφές Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Μέση Κατανάλωση Αυτονομία
DAYTONA MAVERICK 500 5.795 471 46 20 4,3 465
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 450 5.890 451 40 17 3,8 447
BENELLI TRK 502X 6.670 500 47,6 20 4,8 416
HONDA NX 500 7.990 471 47,6 17,7 4,5 393
VOGE DS 525X 5.995 494 48 17 4,4 386
Η adventure κατηγορία είναι εκείνη στην οποία η αυτονομία παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο, αφού τα ταξίδια σε άγνωστους προορισμούς δεν εγγυώνται πάντα την εύκολη πρόσβαση σε πρατήρια καυσίμου, ενώ η δυνατότητα πολύωρων διαστημάτων οδήγησης χωρις την ανάγκη για στάση αποτελεί επίσης πλεονέκτημα. Αν και καλό είναι να γίνονται συχνές στάσεις, ώστε ο αναβάτης να έχει την πλήρη προσοχή του στην οδήγηση και να είναι όσο το δυνατό πιο ξεκούραστος γίνεται, η μεγάλη αυτονομία σημαίνει ότι οι στάσεις δεν θα καθοριστούν από την ανάγκη ανεφοδιασμού, αλλά από τις αντοχές του αναβάτη. Στην δοκιμή που κάναμε στο Maverick 500 της Daytona, η κατανάλωσή του κυμάνθηκε στα 4,3λ/100χλμ, κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το μεγάλο 20λιτρο ρεζερβουάρ, η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα εντυπωσιακά 465 χιλιόμετρα. Μεγάλη αυτονομία έχει επίσης το Himalayan 450 που με τον μονοκύλινδρο κινητήρα που καίει μόλις 3,8λ/100χλμ και το ρεζερβουάρ 17 λίτρων "βγάζει" 447 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, αλλά και το Benelli TRK 502X μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα αποκτώντας αυτονομία 416 χιλιομέτρων περίπου. Με μικρή διαφορά ακολουθούν τα NX 500 της Honda και DS 525X της Voge που πετυχαίνουν αυτονομία 393 και 386 χιλιομέτρων αντίστοιχα. Σημαντικό να αναφερθεί εδώ, είναι το γεγονός ότι δύο νέα μοντέλα στην Α2 κατηγορία, το Kove 450 Rally και το QJMOTOR SRT 550S, δεν τα έχουμε δοκιμάσει ακόμα ώστε να μετρήσουμε την κατανάλωσή τους, αλλά αυτό πρόκειται να συμβεί σύντομα. Σίγουρα η αυτονομία τους θα είναι εντυπωσιακή αφού το SRT 550S έχει ρεζερβουάρ 20,5 λίτρων, ενώ ακολουθώντας τα πρότυπα Rally μοτοσυκλετών η χωρητικότητα των δοχείων καυσίμου του 450 Rally φτάνει τα 30 λίτρα, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει κατά πάσα πιθανότητα την μεγαλύτερη αυτονομία

Το ισχυρότερο με 48 άλογα, το Voge DS 525X

Η ισχύς των μοτοσυκλετών της Α2 κατηγορίας μπορεί να φτάσει μέχρι τα 48 άλογα. Έτσι η Voge κατάφερε να εξαντλήσει τα περιθώρια της ιπποδύναμης με το DS 525X, αφού αποδίδει ακριβώς τόσα, ώστε να δίνει στους αναβάτες τους τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις για την κατηγορία. Με μηδαμινή διαφορά ακολουθεί το TRK 502 X της Benelli αλλά και το NX 500 της Honda με απόδοση 47,6 αλόγων, ενώ το Daytona Maverick 500 αποδίδει 46 άλογα. Το μοναδικό της λίστας που είναι μονοκύλινδρο σε αντίθεση με δικύλινδρο εν σειρά, είναι το Himalayan της Royal Enfield το οποίο αποδίδει 40 ίππους. Το μοντέλο, είναι μάλιστα το πρώτο της ιστορικής αγγλικής μάρκας που εξοπλίζεται με υδρόψυκτο κινητήρα, ενώ αποδίδει διπλάσια ισχύ από τον αερόψυκτο προκάτοχό του. Τα υπόλοιπα μοντέλα της λίστας είναι επίσης υδρόψυκτα και αυτός είναι ένας από τους λόγους που πετυχαίνουν χαμηλές καταναλώσεις. 

Ιδανικά commuters και ταξιδιωτικοί σύντροφοι

Αδιαμφισβήτητα ένας από τους λόγους που τα adventure έχουν σημειώσει τέτοια άνοδο στις πωλήσεις, είναι ο όγκος τους, που προσδίδει μία αίσθηση κύρους, αφού είναι μεγάλα και επιβλητικά. Οι Adventure μοτοσυκλέτες της Α2 κατηγορίας, παρά τον μικρότερο κυβισμό τους, μοιάζουν στην εμφάνιση με τις μεγαλύτερες της κατηγορίας και σε συνδυασμό με την χαμηλότερη τιμή και κατανάλωσή τους και τις πιο φιλικές για τον αναβάτη επιδόσεις αποτελούν την ιδανική μοτοσυκλέτα για πολλούς αναβάτες της ελληνικής αγοράς. Μπορούν να κινηθούν με άνεση μέσα στον αστικό κλοιό και έχουν άνετη θέση οδήγησης ενώ ο τροχός 19 ιντσών εμπρός, τους προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερη συμπεριφορά σε πιθανές χωμάτινες διελεύσεις. Το Himalayan μάλιστα είναι εκείνο με τον πιο χωμάτινο προσανατολισμό από τα 5, αφού εξοπλίζεται με τροχούς 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω και τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, δεν είναι τυχαία άλλωστε η ονομασία του αφού αναπτύχθηκε με δοκιμές στα Ημαλάια. Τα 40-48 άλογα είναι απολύτως επαρκή για ταξίδι, ακόμα και δικάβαλο και με έναν αρκετά πρόθυμο αναβάτη αυτές οι μοτοσυκλέτες μπορούν να φτάσουν σε κάθε "γωνιά" του κόσμου, αρκεί να έχουν γεμάτο ρεζερβουάρ και όρεξη για περιπέτεια. 

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA