• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Sym VF 125: Η πιο δελεαστική πρόταση στα 125

 

Το VF125, το μικρό «αδερφάκι» του 185, έρχεται με τον ίδια αιχμηρή εμφάνιση αλλά χωρίς συμπλέκτη. Ευκολία και άνεση βρίσκονται σε πρώτο πλάνο ενώ η προσιτή του τιμή και η χαμηλή κατανάλωση το καθιστούν την κατάλληλη επιλογή ακόμα και για εργαλείο δουλειάς.

SYM: VF125 - Γιατί το καλό παπί πρέπει να είναι προσιτό!

Με τα «γονίδια» του μεγαλύτερου VF185, το SYM VF125 προσφέρει μια διαφορετική οπτική στην κατηγορία του. Βάζει ξεκάθαρα μπροστά την σπορ ταυτότητά του και το οδηγικό πλεονέκτημα των φαρδιών τροχών του, ενώ κατά τα άλλα έχει όλα όσα ο Έλληνας αναβάτης αγαπά διαχρονικά, σε κάθε παπί. Μπορεί να γίνει εργαλείο δουλειάς ενώ παράλληλα να προσφέρει χαμόγελα με την σπορ εμφάνιση και συμπεριφορά του, αποτελώντας την πιο δελεαστική πρόταση στην κατηγορία των 125 κυβικών.

Τώρα με νέα μειωμένη τιμή 2.110 ευρώ !
 
H VF καταγωγή τονίζεται στη σχεδίαση και την ποιότητα κατασκευής

Τα γράμματα VF κατάφεραν να συνδεθούν με την σπορ ταυτότητα στα παπιά, χάρη στο VF185 και την δυναμική του σχεδίαση. Το VF125 ακολουθεί κατά γράμμα το σχεδιαστικό μονοπάτι του μεγαλύτερου μοντέλου, διατηρώντας το επιβλητικό παρουσιαστικό του. Από την πρώτη ματιά, ο αναβάτης διακρίνει τον μεγαλύτερο «οπτικό όγκο» που το VF125 επιβάλλει, χάρη στους τύπου μοτοσυκλέτας τροχούς, την ψηλή ποδιά του και το διογκωμένο κοστούμι του.



Το «χωροδικτυώμα» πάνω από τον κινητήρα προσθέτει κάτι διαφορετικό στο μοντέλο, όπως κάνουν τα δύο πίσω αμορτισέρ με το εξωτερικό δοχείο αερίου σε κόκκινο χρώμα. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε 4 επιλογές: Μαύρο, κόκκινο και μπλε, ενώ φέτος προστέθηκε και το λευκό στην χρωματική παλέτα. Ποιοτικά το VF125 καταφέρνει να κινηθεί στο υψηλό άκρο της κατηγορίαςχωρίς ωστόσο να γίνει απρόσιτο σε θέμα κόστους. Τα πλαστικά του τμήματα εμφανίζονται ικανοποιητικά στην αφή, ενώ έχει γίνει πολύ καλή προσπάθεια άρτιας συναρμογής του πολύπλοκου κοστουμιού, χωρίς τριγμούς και κενά. Η στιβαρή αίσθηση είναι κάτι που ο αναβάτης λαμβάνει σε κάθε περίπτωση, με την βαφή και το φινίρισμα να κυμαίνονται σε υψηλά για την κατηγορία επίπεδα.
 
Πολυεργαλείο με χώρους αποθήκευσης και απουσία συμπλέκτη

Η σπορ ταυτότητα διατηρείται ισχυρή και στο κομμάτι της εργονομίας, όμως το μοντέλο της SYM έχει μια ουσιώδη διαφορά σε σχέση με τον μεγάλο του αδερφό. Η απουσία συμπλέκτη συναινεί στην ευκολία των καθημερινών μετακινήσεων, αφού το ημιαυτόματο κιβώτιο κάνει την κίνηση στους πυκνοκατοικημένους δρόμους της πόλης παιχνιδάκι. Η σέλα του VF125 είναι στενή στο εμπρός της μέρος, αλλά ιδιαίτερα μακριά και γεμισμένη με μέτριας σκληρότητας αφρώδες. Σε θέμα άνεσης η σέλα ικανοποιεί πλήρως και ακόμα και οι μεγαλύτερες αστικές διαδρομές, δεν θα κουράσουν. Το ίδιο ισχύει και για την πίσω θέση, ενώ ατού αποτελεί και η πίσω χειρολαβή που, προφανώς, προσφέρει στο δεύτερο άτομο ακόμα μεγαλύτερη στήριξη.



Στο γραφείο του αναβάτη, το βλέμμα κεντρίζει ο ξεκάθαρα σπορ πίνακας οργάνων, με  το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο. Παράπλευρά του, μία LCD οθόνη απεικονίζει το ταχύμετρο, την στάθμη καυσίμου και την επιλεγμένη σχέση, αλλά και μια σειρά βοηθητικών ενδείξεων όπως ώρα και χιλιομετρητές. Στα χειριστήρια, διακρίνει εύκολα κανείς το μεγάλο πλήκτρο στην δεξιά πλευρά, το οποίο ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά την σέλα του VF125. Από κάτω της, ο αναβάτης θα βρει έναν αποθηκευτικό χώρο, αρκετά βαθύ, για μικροαντικείμενα και χαρτιά ή ακόμα και για ένα κράνος jet τύπουΠολύ έξυπνη λεπτομέρεια είναι τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Η ύπαρξή τους μπορεί, εύκολα και γρήγορα, να γλιτώσει τον αναβάτη από κακοτοπιές, αν σε κάποια στροφή το μαρσπιέ βρει στο δρόμο ή σε οποιαδήποτε είδους άλλη επαφή, που θα μπορούσε να οδηγήσει ακόμα και σε πτώση! Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, με τη σειρά τους, είναι μεταλλικά και κάνουν σωστά αυτό που πρέπει.
 
Εξοπλισμός και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας

Όπως επιτάσσει το Euro4, ο κινητήρας τροφοδοτείται με ψεκασμό καυσίμου, ενώ η απόδοσή του ανέρχεται στους 8,5 ίππους και τα 0,9 kgm ροπής, στις 8.000 και 5.500 σαλ αντίστοιχα. Ο κινητήρας μεταδίδει την ισχύ του στον πίσω τροχό, μέσω κιβωτίου 4 σχέσεων (ημιαυτόματο, χωρίς μανέτα συμπλέκτη, όπως όλα τα παπιά των 125 κυβικών). Εκτός από μίζα υπάρχει και μανιβέλα, για όσους την προτιμούν ως λύση έκτακτης ανάγκης. Στην πράξη, ο κινητήρας παρουσιάζει πολύ βελούδινη λειτουργία, με ιδιαίτερα ζωηρή απόκριση στο γκάζι και  είναι ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση με μέση τιμή 2,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια επίδοση εφάμιλλη ακόμα και με αυτή παπιών μικρότερου κυβισμού.  



Μία κατασκευή τύπου «ραχοκοκαλιάς» από ατσάλι αποτελεί το πλαίσιο του VF125. Αν και κρύβεται επιμελώς πίσω από το κοστούμι, ο κεντρικός σωλήνας του πλαισίου είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης, αφήνοντας να εννοηθεί η συμβολή του στην ακαμψία του συνόλου. Εμπρός, το VF φέρει τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 26 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου και συνεργάζονται με ατσάλινο ψαλίδι. 

Η επιλογή τροχών είναι ίσως το ισχυρότερο σημείο διαφοροποίησης του VF125, από οποιοδήποτε παπί της κατηγορίας του καθώς πρακτικά μιλάμε για χρήση ελαστικών μοτοσυκλέτας. Σε συνδυασμό με τα tubeless ελαστικά, οι φαρδιοί τροχοί ανεβάζουν την συμπεριφορά του VF σε… άλλο επίπεδο, στο δρόμο.Η αίσθηση από τους φαρδιούς τροχούς γίνεται αμέσως εμφανής, με την ποιότητα κύλισης του VF να βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το VF125 κυλά με χαρακτηριστική στιβαρότητα και αίσθηση ασφάλειας στο δρόμο, ενώ στις στροφές τα φαρδιά ελαστικά του χαρίζουν γραμμική, σταθερή συμπεριφορά. 



Οι αναρτήσεις του VF κάνουν αρκετά καλή δουλειά στην απορρόφηση των ανωμαλιών και αν οδηγήσετε το VF125 πιο σβέλτα, το μοντέλο εξακολουθεί να προσφέρει εμπιστοσύνη και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Τα δύο δισκόφρενα του VF125 συμπεριφέρονται άψογα: εκτός του ότι είναι όσο ισχυρά χρειάζεται, προσφέρουν πλούσια αίσθηση για πετυχημένη επιβράδυνση κάθε στιγμή. Το πεντάλ του πίσω δίσκου, μέσω των συνδυασμένων φρένων, παρέχει αρκετή δύναμη για ακινητοποίηση στα περισσότερα σενάρια στην πόλη.