Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;
  • Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;

Stelvio - Θα κάνει τη Moto Guzzi πρωταγωνιστή στα μεγάλα Adventure;

- Πλούσιος εξοπλισμός, με ύπαρξη ραντάρ, Cruise Control και 5 Riding Modes.
- Εξελιγμένο σε αεροσήραγγα για τη μέγιστη προστασία από τον αέρα.
- Με κινητήρα V2 1.024cc που αποδίδει 115 ίππους.
- Ανεστραμμένο πιρούνι με δυνατότητα ρύθμισης και φρένα Brembo.

Πλούσιος εξοπλισμός, με ύπαρξη ραντάρ, Cruise Control και 5 Riding Modes

H Moto Guzzi μπαίνει και πάλι δυνατά στην κατηγορία των Adventure/Touring, επαναφέροντας το Stelvio, ένα μοντέλο που παρήγαγε από το 2007 μέχρι το 2017. Η νέα εποχή του Stelvio ξεκινάει φέτος και η Moto Guzzi έκανε τα πάντα για να εξοπλίσει το νέο της μοντέλο και να το φέρει στη νέα εποχή. Έτσι, το Stelvio έχει 5 Riding Modes (Touring, Rain, Road, Sport, Off-Road), όπου στο τελευταίο είναι δυνατή η απενεργοποίηση του ABS και του Traction Control.  
Επίσης, το Stelvio γίνεται η πρώτη μοτοσυκλέτα της Moto Guzzi που εξοπλίζεται με το PFF Rider Assistance Solution, το οποίος αναπτύχθηκε από την εταιρεία ρομποτικής που έστησε η Piaggio στη Βοστώνη το 2015. Με την τεχνολογία Imaging Radar 4D το «οπτικό πεδίο» του ραντάρ διευρύνεται και δεν επηρεάζεται από τις περιβαλλοντικές συνθήκες ή τις συνθήκες φωτισμού. Οι λειτουργίες του ραντάρ περιλαμβάνουν το Forward Collision Warning (FCW), το οποίο προειδοποιεί τον αναβάτη για πιθανές συγκρούσεις στο μπροστινό μέρος, το Following Cruise Control (FCC), που ρυθμίζει την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας με βάση την ταχύτητα των προπορευόμενων οχημάτων, χρησιμοποιώντας ακόμα και το φρένο του κινητήρα (!), το Lane Change Assist (LCA) που προειδοποιεί για οχήματα που έρχονται από πίσω ή από το πλάι όταν αλλάζεις λωρίδα και τέλος το Blind Spot Information System, που σκανάρει τα τυφλά σημεία σε ακτίνα 30 μέτρων και προειδοποιεί μέσω σήματος τον αναβάτη, τόσο στην οθόνη όσο και στους καρθέπτες. Φυσικά στον εξοπλισμό περιαλμβάνονται και Cornering ABS, Traction Control, Cruise Control, Full LED φωτισμός με DRL και η έγχρωμη οθόνη 5”, που αναλαμβάνει να ενημερώνει τον αναβάτη για όλα τα παραπάνω.

Εξελιγμένο σε αεροσήραγγα για τη μέγιστη προστασία από τον αέρα

Σε ένα πολύωρο ταξίδι η άνεση του αναβάτη και η προστασία του από τον αέρα συμβάλουν τα μέγιστα στην απόλαυση της οδήγησης αλλά και στην μείωση της κούρασης που είναι φυσικό να επέλθει. Ένα Touring/ Adventure μοντέλο λοιπόν είναι απαραίτητο να είναι εργονομικά μελετημένο ώστε να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή κάλυψη. Αυτός είναι και ο λόγος που η Moto Guzzi, πέρα από το συνδυασμό μιας άνετης, χαμηλής σέλας και το τιμόνι μεταβλητής διατομής, χρησιμοποίησε αεροσήραγγα για να αναπτύξει αεροδυναμικά το νέο Stelvio, από τα δύο ενεργά πλευρικά αεροδυναμικά φτερά μέχρι την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με κινητήρα V2 1.024cc που αποδίδει 115 ίππους

Ο κινητήρας που βρίσκεται στην καρδιά του νέου Stelvio μας είναι γνωστός από το V100 Mandello και πρόκειται για έναν εγκάρσιο V-Twin 90°, υγρόψυκτο κινητήρα 1042cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο που κινούνται με κοκοράκια. Το κάρτερ είναι υγρό, ενώ ο αντικραδασμικός άξονας περιστρέφεται αντίστροφα από τον στροφαλοφόρο για να μειώσει την περιστροφική αδράνεια του τελευταίου αλλά και για ομαλότερη λειτουργία κατά την επιτάχυνση-επιβράδυνση. Συνεργάζεται με ένα επανασχεδιασμένο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και αποδίδει 115 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. με το 82% της διαθέσιμης ροπής να έρχεται ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. Όπως είδαμε και παραπάνω εξοπλίζεται με Traction Control, Cruise Control και 5 Riding Modes.

Ανεστραμμένο πιρούνι με δυνατότητα ρύθμισης και φρένα Brembo

Δυνατό είναι, ως οφείλει, το νέο Stelvio και στα περιφερειακά του. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση και έχει διαδρομή 170mm. Ίδια διαδρομής είναι και το μονό αμορτισέρ της Sachs που βρίσκουμε στο πίσω μέρος , το οποίο είναι και αυτό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το σταμάτημα του Moto Guzzi Stelvio αναλαμβάνει ένα ζεύγος πλευστών δίσκων 320mm μπροστά, με τετραπίστονες Brembo δαγκάνες και ένας δίσκος 280mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το πακέτο ολοκληρώνεται με το Cornering ABS. To Stelvio κυλάει πάνω σε ακτινωτούς τροχούς 19” και 17” που δέχονται Tubeless ελαστικά.