Μπορεί το ακρωνύμιο να μην ακούγεται ωραίο για ονομασία μοντέλου, αλλά έχει το δικό του συμβολισμό, καθώς προέρχεται από το Kirin, ένα μυθικό πλάσμα που επί αιώνες ήταν καλός οιωνός και σύμβολο της ελπίδας σε χώρες της ανατολής. Στην εντυπωσιακή σχεδίαση έχει συμβάλει και ο οίκος Kiska, που σχεδιάζει τα μοντέλα της KTM.
Είναι εφοδιασμένο με αερόψυκτο κινητήρα 125 κυβικών που αποδίδει 9,9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 5,5, λίτρα. Ανεστραμμένο πιρούνι δεν συναντάμε συχνά σε scooter και ιδιαίτερα αυτού του κυβισμού, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκους 226 και 190 χιλιοστών εμπρός – πίσω και standard ABS. Πατά σε τροχούς 12 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 120/70 με τη σέλα να απέχει 780 χιλιοστά από το έδαφος.
Είναι εξοπλισμένο με τελευταίας γενιάς συστήματα, όπως start – stop, ALEH (Anti-lift Engine Hanger), ZRSG (Zero Resistance Starter & Generator) και LCD οθόνη. Τέλος, διαθέτει κάγκελα προστασίας που δίνουν πόντους και στην εμφάνιση του scooter.
Πως σας φαίνεται αυτή διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση; Θα το αγοράζατε;