SYM CRUISYM α300 VS HD 300

SYM CRUISYM α300 VS HD 300

Μεγάλοι τροχοί ή GT scooter στα 300 κυβικά; Δύο από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της SYM έρχονται αντιμέτωπα στις Euro 5 εκδόσεις τους. Που όμως υπερτερεί το καθένα;

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Από μικρά scooter πόλης μέχρι σπορ GT, η SYM έχει πλήρη γκάμα για όλα τα γούστα και δεν βρίσκεται τυχαία στην κορυφή των πωλήσεων. Μια από τις πιο δημοφιλής κατηγορίες είναι τα μεσαία 300αρια, καθώς φημίζονται για τον πολυχρηστικό χαρακτήρα τους. Εκτός από την ευκολία και τις πρακτικές λύσεις που προσφέρουν, έχουν χαμηλή κατανάλωση όπως ζητά κάθε αναβάτης στην καθημερινή του μετακίνηση, αλλά και τη δυνατότητα να βγουν με αξιώσεις από το αστικό περιβάλλον για ένα κοντινό ή μακρινό ταξίδι. Το HD και το Cruisym επενδύουν σε διαφορετική φιλοσοφία και στις νέες τους εκδόσεις στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό ώστε να καλύπτουν κάθε απαίτηση, είτε είσαι Fun των μεγάλων τροχών είτε των GT scooter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »



 

Εμφάνιση : Premium αύρα - διαφορετική προσέγγιση
Το Cruisym δείχνει ότι ανήκει ξεκάθαρα στην κατηγορία των GT και ως εκ τούτου διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα με σπορ πινελιές για δυναμική εμφάνιση. Το εμπρός μέρος θυμίζει επιθετικό ράμφος, καθώς οι διπλοί LED προβολείς συμπληρώνονται από ένα πλαστικό τμήμα στο κάτω μέρος τους. Αιχμηρές γωνίες, είναι διάχυτες σε όλο το υπόλοιπο σώμα της κατασκευής, από την μάσκα, την ποδιά έως και την ανασηκωμένη ουρά. Πλαστικά καλύμματα σε carbon look και πλαϊνά πάνελ με στυλ αλουμινίου εναλλάσσονται προσδίδοντας πόντους στην σπορ εμφάνιση του μοντέλου, ενώ αντίστοιχα επιθετικό είναι και το πίσω μέρος με το Led φωτιστικό σώμα να δημιουργεί περίτεχνα 3D εφέ.
To HD 300 ακολουθεί ελαφρώς πιο συντηρητική προσέγγιση στη σχεδίαση αφού τη θέση των αιχμηρών γραμμών παίρνουν οι καμπύλες. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο τοποθετημένος στο τιμόνι led προβολέας και τα φιλέτα χρωμίου, ενώ πίσω την παράσταση κλέβουν τα διπλά φωτιστικά σώματα με 12 LED το καθένα. Ποιοτικά και τα δύο μοντέλα ακολουθούν τον ίδιο δρόμο με premium αύρα και όμορφες λεπτομέρειες που αποδεικνύουν την εξέλιξη της SYM, όμως με την πρώτη ματιά το Cruisym τραβά τα βλέμματα, χάρη στον όγκο και την πιο επιθετική σχεδίαση του.
 


Εργονομία : Ανετος στο HD , βασιλιάς στο Cruisym
Σαν γνήσιο GT, το Cruisym διαθέτει  πλήθος χαρακτηριστικών, που προσφέρουν άνεση και ευκολία σε κάθε μετακίνηση. Η σέλα του είναι ευρύχωρη, με χαμηλό ύψος  (770χιλ) ενώ σημαντικό ατού είναι ο προσφερόμενος χώρος για τα πόδια, καθώς μπορείς πραγματικά να απλωθείς χάρη στο κεκλιμένο πάτωμα. Ευρύχωρο είναι και το τμήμα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη ο οποίος έχει στη διάθεση του και μεγάλες χειρολαβές, για να ευχαριστηθεί τη διαμονή πάνω στο Cruisym.
Εκτός από την άνεση, το Cruisym κερδίζει πολύτιμους πόντους στην προστασία του αναβάτη χάρη στη ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις ζελατίνα, αλλά και στον αποθηκευτικό χώρο, καθώς κάτω από τη σέλα μπορείς να τοποθετήσεις 2 full face κράνη. Επιπλέον στο εμπρός μέρος υπάρχει ένα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα, με υποδοχές USB και 12V. 

Το HD καλύπτει τα στάνταρ της δικής του κατηγορίας όσον αφορά στον τομέα της άνεσης φέρνοντας τον αναβάτη σε όρθια στάση με τη σέλα να βρίσκεται στα 800χιλ χωρίς να εμποδίζει τα πέλματα να πατήσουν στο έδαφος. Κάτω από αυτήν θα χωρέσουν ένα full-face κράνος και διάφορα αντικείμενα, ενώ εξτρά μικροαντικείμενα μπορούν να τοποθετηθούν στο ντουλαπάκι που βρίσκεται στο εσωτερικό της ποδιάς (διαθέτει θύρα USB) αλλά και στον αναδιπλούμενο γάντζο που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να φανεί χρήσιμος. Επιπλέον, αυτή τη στιγμή η SYM προσφέρει ομοιόχρωμο Top Box 40lt με 55 ευρώ κάτι που αυξάνει κατακόρυφα τον τομέα της πρακτικότητας. 
Στο HD ο αναβάτης πληροφορείται από έναν αναλογικό πίνακα οργάνων στον οποίο κεντρικό ρόλο έχει το μεγάλο ταχύμετρο με τη μικρή ψηφιακή οθόνη στο κάτω μέρος του, σε αντίθεση με το Cruisym που τα όργανα είναι πλέον πλήρως ψηφιακά με τη μεγάλη οθόνη να κλέβει τις εντυπώσεις.



Κινητήρας: Euro 5, Traction control και κατανάλωση κάτω από 4λτ/100χλμ
Στα σπλάχνα των δύο μοντέλων  συναντάμε τον γνωστό για την αξιοπιστία του, μονοκύλιδρο, υγρόψυκτο κινητήρα F4 της Sym με χωρητικότητα 278 κ.εκ. και απόδοση 26 ίππων.  Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο CVT , διακρίνεται για την πολιτισμένη - χωρίς κραδασμούς λειτουργία του και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, αφού μπορεί να στείλε τα κοντέρ πάνω από τα 140χλμ/ώρα, αλλά  παράλληλα οικονομικός, με κατανάλωση κάτω από 4 λτ/100 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με το 10-λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμων για το HD και με το 12-λιτρο για το Cruisym, προσφέρει αυξημένα επίπεδα αυτονομίας, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στην καθημερινή μετακίνηση.  Και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται πλέον με Traction Control το οποίο φροντίζει για την πρόσφυση του πίσω τροχού σε όλες τις συνθήκες.



Οδηγώντας: Ευελιξία και δυναμική συμπεριφορά ή άνεση σε κάθε μετακίνηση ;
Tο HD έχει ανάλαφρη αίσθηση και σου δίνει εμπιστοσύνη, ώστε να πραγματοποιήσεις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και αστραπιαίους ελιγμούς. Παραμένει σταθερό και σε γρήγορους ρυθμούς, αφού η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων μπορεί να ενοχλεί σε έντονες λακκούβες, συμβάλλει όμως στη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου μαζί φυσικά με τους τροχούς των 16 ιντσών, οι οποίοι μεταφέρουν σωστή αίσθηση στον αναβάτη. Το HD θα ελιχθεί με μαεστρία στο αστικό περιβάλλον δεν θα πει όμως όχι ούτε στον αυτοκινητόδρομο, καθώς μπορεί να  κρατά με ευκολία ταχύτητες άνω των 120 χιλιομέτρων. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι με ένα HD 300 ο ταξιδιωτικός-αρθογράφος Κων/νος Μητσάκης κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι 11.500χλμ μέχρι το Nordkapp της Νορβηγίας.
Βέβαια αν στις μετακινήσεις σου συμπεριλαμβάνεται συχνά ο αυτοκινητόδρομος θα δεις το Cruisym να σου κλείνει το μάτι. Το GT Scooter θα σε εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, αποδεικνύοντας ότι η απόλαυση και η άνεση δεν περιορίζονται στο αστικό πεδίο. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι σταθερό μέχρι την τελική του ταχύτητα, ενώ η ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης. Παράλληλα, το Cruisym καταπίνει κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος, με την
ανάρτηση να έχει το ρόλο του σιδερώματος ή αλλιώς της απόσβεσης, χωρίς ωστόσο να μεταφέρει χαλαρή αίσθηση. Αντιθέτως, η αίσθηση που εισπράττει ο αναβάτης, είναι μιας συμπαγούς και σταθερής κατασκευής που μπορεί να διαχειριστεί με την ίδια ευκολία αστικές βόλτες όσο και διαδρομές με στροφές. Παρά το μεγάλο μέγεθος του, καταφέρνει να ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να βοηθά αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς με αποτέλεσμα να μένει πίσω μόνο σε πολύ στενά περάσματα και στις απόλυτες επιδόσεις. Η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να μη χάνει πολλούς πόντους σε δρόμο με στροφές παρά τους μικρότερους τροχούς αλλά και τα 20 επιπλέον κιλά σε σχέση με το HD.
 
Πιο φθηνό το HD, πιο άνετο και καλύτερα εξοπλισμένο το Cruisym
Πρόκειται για δύο μοντέλα που έχουν αποδείξει την αξία τους στην ελληνική αγορά, έχοντας κερδίσει με τον τρόπο τους το δικό τους κοινό. Με 4.695 το HD 300 είναι φθηνότερο και πιο ικανό στο αστικό περιβάλλον, όμως το Cruisym α300  κερδίζει σημαντικά σε άνεση και χώρους, δικαιολογώντας τα 5.285 ευρώ που κοστίζει σε αυτούς που θέλουν να φτάνουν στον προορισμό τους ατσαλάκωτοι μετά από κάθε μετακίνηση.