Ανεση - Εργονομία

Πλήρης πληροφοριών και ευανάγνωστη η μεγάλη TFT οθόνη του ADX 300, ενώ έχει και τρία διαφορετικά στυλ εμφάνισης του μενού.
3 Φωτογραφίες »

Πλήρης πληροφοριών και ευανάγνωστη η μεγάλη TFT οθόνη του ADX 300, ενώ έχει και τρία διαφορετικά στυλ εμφάνισης του μενού.

Παρά τον Adventure χαρακτήρα του, το SYM ADX 300 παραμένει στην κατηγορία των Scooter, κάτι που σημαίνει ότι ένα βασικό κριτήριο για την επιλογή του είναι η άνεση που μπορεί να προσφέρει στον αναβάτη του.


Η άνεση της σέλας και η πραγματικά εξαιρετική ποιότητα κύλισης θα σου επιτρέψουν να περάσεις ώρες πάνω στο ADX 300 χωρίς να επέλθει κούραση.

Η άνεση της σέλας και η πραγματικά εξαιρετική ποιότητα κύλισης θα σου επιτρέψουν να περάσεις ώρες πάνω στο ADX 300 χωρίς να επέλθει κούραση.

Η τοποθέτηση της σέλας χαμηλά (στα μόλις 780mm) καθιστά στο ADX 300 προσιτό για τους αναβάτες όλων των αναστημάτων, ενώ οι γωνίες με το τιμόνι και τον χώρο για τα πέλματα είναι σε γενικές γραμμές σωστά μελετημένες, όμως όταν ξεπερνάς το 1,87 θα νιώσεις ότι χρειάζεσαι λίγο παραπάνω χώρο στα πόδια, καθώς η σέλα είναι χαμηλά, ενώ το πάτωμα έχει ανέβει σχετικά ψηλά για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος.
H ίδια η σέλα έχει πλούσια ποσότητα αφρώδους και σωστή διάταξη, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις (με τη μέθοδο Ταμερλάνου) του Moto Τρίτη, o αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα φτάνει τα 39 λίτρα (4 λίτρα μεγαλύτερος από τον αριθμό που δηλώνει η SYM), υπεραρκετός για να αποθηκευτεί ένα Full Face κράνος και άλλα αντικείμενα του αναβάτη, όπως γάντια ή αδιάβροχα. Τους αποθηκευτικούς χώρους του ADX 300 συμπληρώνει ένα βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά.

Η σέλα του ADX 300 είναι από τις πιο άνετες της κατηγορίας, ενώ τα 39 λίτρα ωφέλιμου χώρου από κάτω της αυξάνουν τις δυνατότητες «φορτώματος» του Scooter.

Η σέλα του ADX 300 είναι από τις πιο άνετες της κατηγορίας, ενώ τα 39 λίτρα ωφέλιμου χώρου από κάτω της αυξάνουν τις δυνατότητες «φορτώματος» του Scooter.

Η πληροφόρηση γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 7”, η οποία έχει αυτόματη προσαρμογή στο φωτισμό ημέρας/νύκτας, ενώ παραμένει ευανάγνωστη σε όλες τις φωτιστικές συνθήκες και δίπλα της βρίσκεται μια διπλή θύρα USB Type-C και Type-A που φροντίζει για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. To σύστημα εκκίνησης είναι φυσικά Keyless, ενώ από τον κεντρικό διακόπτη ξεκλειδώνει κα η σέλα και η τάπα του ρεζερβουάρ.
 

Σελίδα 1SYM ADX 300 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

AUTOAGORA
AUTOAGORA