SYM ADX 300 - Test

Η τοποθέτηση της σέλας χαμηλά (στα μόλις 780mm) καθιστά στο ADX 300 προσιτό για τους αναβάτες όλων των αναστημάτων, ενώ οι γωνίες με το τιμόνι και τον χώρο για τα πέλματα είναι σε γενικές γραμμές σωστ

Η τοποθέτηση της σέλας χαμηλά (στα μόλις 780mm) καθιστά στο ADX 300 προσιτό για τους αναβάτες όλων των αναστημάτων, ενώ οι γωνίες με το τιμόνι και τον χώρο για τα πέλματα είναι σε γενικές γραμμές σωστά μελετημένες, όμως όταν ξεπερνάς το 1,87 θα νιώσεις ότι χρειάζεσαι λίγο παραπάνω χώρο στα πόδια, καθώς η σέλα είναι χαμηλά, ενώ το πάτωμα έχει ανέβει σχετικά ψηλά για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος.

H ίδια η σέλα έχει πλούσια ποσότητα αφρώδους και σωστή διάταξη, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις (με τη μέθοδο Ταμερλάνου) του Moto Τρίτη, o αποθηκευτικός χώρος κάτω από

H ίδια η σέλα έχει πλούσια ποσότητα αφρώδους και σωστή διάταξη, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις (με τη μέθοδο Ταμερλάνου) του Moto Τρίτη, o αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα φτάνει τα 39 λίτρα (4 λίτρα μεγαλύτερος από τον αριθμό που δηλώνει η SYM), υπεραρκετός για να αποθηκευτεί ένα Full Face κράνος και άλλα αντικείμενα του αναβάτη, όπως γάντια ή αδιάβροχα.

ους αποθηκευτικούς χώρους του ADX 300 συμπληρώνει ένα βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά.

ους αποθηκευτικούς χώρους του ADX 300 συμπληρώνει ένα βαθύ ντουλαπάκι στην ποδιά.