|
Κοστίζουν λιγότερο από 7.000, πιο προσιτό το νέο CFMoto 700MT
76 ίππους αποδίδει το SVT 650X, οδηγείται και με Α2 το 650 DSX
Value for money, με πλούσιο βασικό εξοπλισμό
19αριδες τροχοί για χωμάτινες διελεύσεις και μέσο όρο αυτονομίας στα 350 χιλιόμετρα
QJMOTOR: SQ16 125. Δυνατότερο 16άρι...125άρι μπορεί να υπάρχει???
QJMOTOR: SRT700S - Απαντά στις προσδοκίες σου!
VOGE: DS525X...σχεδιασμένη για να σε πάει παντού!
VOGE: SR3...με εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας
Μέχρι και πριν λίγα έτη η κατηγορία “Adventure”, είτε αναφερόμαστε σε μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτες, είτε σε μεγαλύτερες, ήταν «αφιλόξενη» στο μεγάλο μέρος του κοινού, καθώς οι περισσότερες μοτοσικλέτες ήταν μεγάλου κυβισμού, με πολλά κιλά και με τιμές που σίγουρα δεν κολάκευαν τους νέους/άπειρους, αλλά ακόμη και έμπειρους αναβάτες που ήθελαν να μεταπηδήσουν σε αυτή την κατηγορία. Fast forward μερικά χρόνια και ερχόμενοι στο σήμερα, ευτυχώς αυτή η συνθήκη άλλαξε καθολικά. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν και παίζουν οι εταιρείες που βρίσκονται στο πινακάκι, οι οποίες προσφέρουν πλέον, δελεαστικές προτάσεις και πακέτα σε προσιτές τιμές και δίνουν την ευκαιρία σε όλους, κυριολεκτικά, να πάρουν τα βουνά. Οι ταξινομήσεις των τελευταίων ετών μιλούν από μόνες τους και πλέον στην Ελλάδα το “adventuring” στους δύο τροχούς είναι πιο δημοφιλές από ποτέ. Όπως αναφέρεται και στον τίτλο, το κόστος των μοτοσικλετών της λίστας είναι μικρότερο των 7.000 ευρώ. Θετική έκπληξη αποτελεί το ανανεωμένο CFMoto 700MT του οποίου η τιμή διαμορφώνεται στα 6.790 ευρώ.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp / Στροφές | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ |
---|---|---|---|---|
CFMOTO 700MT | 6 790 | 693 | 68 | 20 |
VOGE 650 DSX | 6 895 | 652 | 48 | 18 |
QJMOTOR SVT 650X | 6 995 | 645 | 76,2 | 20 |
QJMOTOR SRT 700SX | 6 995 | 698 | 70 | 19,5 |
VOGE DS 625X | 6 995 | 581 | 64 | 17,6 |
Με τις μοτοσικλέτες που αναγράφονται στη λίστα ο αναβάτης μπορεί να κάνει τα πάντα, από ταξίδι μόνος ή και με δικάβαλο, commuting για να πάει στην δουλειά του και στο super market, διελεύσεις σε χωματόδρομους. Τον δυνατότερο κινητήρα έχει το SVT 650X με μέγιστη ισχύ τους 76 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και ροπή 65Nm στις 8.000 σ.α.λ. Ακολουθείται από το αδερφάκι του SRT 700SX, το οποίο διαθέτει έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 70 άλογα, αλλά έχει και μεγαλύτερη ροπή από το SVT 650X, στα 70Nm έναντι των 65Nm. Έπειτα, το 700MT με 68 άλογα στις 9.500 σ.α.λ και 60Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Στην τέταρτη θέση, με αντίστοιχους ίππους και συγκεκριμένα 64 βρίσκεται το Voge DS 625X και την πέμπτη θέση συμπληρώνει, ο Βενιαμίν της λίστας, το Voge 650 DSX με ισχύ 48 αλόγων, το οποίο να σημειωθεί, μπορεί να οδηγηθεί και από κάτοχο διπλώματος Α2.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αναφορικά με τον βασικό εξοπλισμό, θα μπορούσαμε να γράφουμε σελίδες αν αναφερθούμε σε κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Θα αναφέρουμε ενδεικτικά πως όλες οι προαναφερθείσες μοτοσικλέτες είναι εξοπλισμένες με full LED φωτισμούς, έγχρωμες TFT και LCD οθόνες με όλες τις χρήσιμες και απαραίτητες πληροφορίες που μπορεί να χρειαστεί ο οδηγός, προστατευτικά κάγκελα, Traction Control και ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, θύρες φόρτισης USB-C, θερμαινόμενες σέλες και grip, TPMS σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και άλλα. Αξίζει να σημειωθεί πως το Voge DS 625X φέρει και Dash Cam για καταγραφή των διαδρομών ενώ και δύο προγράμματα οδήγησης: Eco και Sport.
Και τα 5 μοντέλα είναι εφοδιασμένα με 19άρη ακτινωτό τροχό μπροστά, το οποίο κάνει τις ενδεχόμενες χωμάτινες διελεύσεις ευκολότερες και με μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς οι ακτινωτοί τροχοί προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα και αντοχή στο “ξύλο” αν ο αναβάτης συναντήσει πιο κακοτράχαλα μονοπάτια. Τα μεγαλύτερα ρεζερβουάρ διαθέτουν τα SVT 650X και CFMoto 700MT με χωρητικότητα 20 λίτρων. Ακολουθεί με 19,5 λίτρα το SRT 700SX, 18 το 650 DSX και την «μικρότερη» χωρητικότητα φέρει το DS 625X. Ο μέσος όρος αυτονομίας για όλες τις μοτοσικλέτες ανέρχεται στα 350 χιλιόμετρα, ικανοποιητικό νούμερο για να καλύψει – ξανά- τις ανάγκες της πλειοψηφίας του αγοραστικού κοινού και του μέσου αναβάτη. Το πιο ελαφρύ της λίστας είναι το Voge DS 625X το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, χωρίς υγρά, ανέρχεται στα περίπου 192 κιλά, ενώ το πιο βαρύ είναι το QJMotor SRT 700SX με τη ζυγαριά να δείχνει τα 243 κιλά, πλήρες υγρών. Συμπερασματικά, τα μεσαία Adventure γνωρίζουν άνθηση, με την ολοένα και μεγαλύτερη ένταξη αναβατών στην διττή αυτή κατηγορία και εμείς είμαστε περίεργοι να δούμε πως θα διαμορφωθεί η αγορά από εδώ και στο εξής.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr