• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όχι το ρετρό μοντέλο που θα περίμενε κανείς, αφού το CB1100R φαίνεται αρκούντως πρόθυμο για… γκάζια.

Honda CB1100R

  • R… ετρό
  • Με αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα 
Οι έχοντες καλή μνήμη, θα θυμάστε το concept CB1100R που παρουσιάστηκε στο μακρινό σαλόνι του Tokyo το 2007, «παρέα» με την naked έκδοση, CB1100, που σήμερα βρίσκεται στην παραγωγή. Την ίδια τύχη μετά από 8 χρόνια φαίνεται πως θα έχει και το «R», αφού η Honda κατέθεσε προς κατοχύρωση σχέδια, που αφορούν μια αερόψυκτη sport μοτοσικλέτα με semi fairing. 
Τα σχέδια αυτά αφορούν στην επίλυση του προβλήματος ότι αερόψυξη, 1.140 κ.εκ. και Euro νόρμες περί εκπεμπόμενων ρύπων, δύσκολα συμβαδίζουν. 

Για αυτό τον λόγο, η Honda έχει σχεδιάσει εσωτερικούς αεραγωγούς στο fairing, που οδηγούν ψυχρό αέρα απευθείας στην κεφαλή και στην περιοχή τον μπουζί, προκειμένου να αποφευχθεί η υπερθέρμανση και να καταφέρουν να έχουν χαμηλές εκπομπές ρύπων. 
Πέραν αυτών -και εφ όσων δεχτούμε ότι τα σχέδια αυτά απεικονίζουν μια πολύ κοντά στην παραγωγή μοτοσικλέτα-, βλέπουμε ότι το πλαίσιο είναι κλειστό, ενώ στο concept του Τόκιο ήταν ανοικτό, με τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο του. Άλλη «χτυπητή» διαφορά, είναι η υιοθέτηση της λύσης του μονού αμορτισέρ με μοχλικό για την πίσω ανάρτηση, σε σχέση με τα διπλά μονά αμορτισέρ του πρωτότυπου. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ