• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Οι «εκνευριστικοί βιαστικοί» και πώς να τους αντιμετωπίσεις

Οι «εκνευριστικοί βιαστικοί» και πώς να τους αντιμετωπίσεις

Οι «εκνευριστικοί βιαστικοί» και πώς να τους αντιμετωπίσεις

Οι «βιαστικούληδες» των δρόμων κυκλοφορούν ανάμεσα μας (κυριολεκτικά) σε τρελές ταχύτητες, χωρίς όμως να σκέφτονται ότι πιθανότατα βάζουν εαυτόν και άλλους σε κίνδυνο, τσάμπα.

Οι «βιαστικοί» βάζουν σε κίνδυνο τους ίδιους και άλλους, στο δρόμο

Είναι καθημερινό φαινόμενο, για πολλούς οδηγούς και αναβάτες παράλληλα, να γίνονται μάρτυρες των «ενοχλητικών βιαστικών» του δρόμου. Μιλώντας για τα δικά μας… ράμματα στην γούνα, συνήθως μιλάμε για αναβάτες με πολύ επιθετικό τρόπο οδήγησης, που «κολλάνε» στους μπροστινούς τους ή ακόμα και κορνάρουν, μέχρι να τους κάνουν χώρο να περάσουν, κάνουν πολύ επιθετικούς και απρόβλεπτους ελιγμούς (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ χωρίς φλας) και κινούνται σε επικίνδυνες ταχύτητες, μέσα σε κίνηση και χώρο που δεν το επιτρέπει.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα φανάρια σχεδόν καθορίζουν την ταχύτητα κίνησης σου στην πόλη

Αν κινείστε καθημερινά σε συνθήκες… Αθήνας, θα έχετε προσέξει ότι ακόμα και οι εν λόγω βιαστικοί, τα βρίσκουν σκούρα με τα φανάρια. Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς ότι, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση στην οποία κινείσαι, τα φανάρια και ο ρυθμός που κανονίζουν την κυκλοφορία, τελικά κανονίζουν και την μέση ταχύτητα στην πόλη. Αρα και τον χρόνο που χρειάζεσαι να πας, από το ένα σημείο στο άλλο. Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι, ένας αναβάτης που πάει με «πολύ γκάζι» και «πολύ φρένο» από φανάρι σε φανάρι, φτάνει συχνά μαζί με κάποιον που οδηγεί με μικρότερη, αλλά σταθερή ταχύτητα. Συνεπώς το κέρδος από την βιαστική και επικίνδυνη οδήγηση στην πόλη, μπορεί να είναι ακόμα και μηδενικό.

Και εκεί φτάνουμε στο σημείο, του ότι πρέπει να παρανομήσεις για να μπορέσεις τελικά, να πάρεις μετρήσιμο πλεονέκτημα χρόνου εντός πόλης. Εξού λοιπόν, και η επικίνδυνη οδήγηση αλλά και οι τόσες παραβιάσεις σήμανσης και φωτεινών σηματοδοτών, που βλέπουμε κάθε μέρα. Προφανώς, αν κάποιος οδηγός είναι «παρωπιδικός» και σκέφτεται μόνο το να φτάσει όσο πιο γρήγορα γίνεται, αυτό είναι το αποτέλεσμα!
 

Με 80 χλμ/ώρα θέλεις 30 μέτρα για να ακινητοποιηθείς

Αλλη συζήτηση η εκνευριστική βραδυπορεία εντός πόλης, άλλη συζήτηση η ωμή πραγματικότητα της φυσικής. Οι μετρήσεις μας το λένε ξεκάθαρα: Στα 80 χλμ/ώρα, χρειάζεσαι απόσταση ακινητοποίησης περίπου 30 μέτρων. 30 μέτρα είναι το μήκος περίπου 7-8 αυτοκινήτων. Κάντε το εικόνα. Κάποιος αναβάτης δικύκλου που κινείται με 80 χλμ/ώρα σε αστικούς δρόμους –φυσικά και υπάρχουν αυτοί οι αναβάτες- , θα προλάβει να αντιδράσει επαρκώς, αν βρεθεί κίνδυνος μπροστά του; Η απάντηση είναι πιθανώς όχι. Για αυτό άλλωστε και τα τόσα ατυχήματα. Γιατί, από εκεί που βιάζεσαι να φτάσεις πρώτος, τελικά ίσως να… μην φτάσεις ποτέ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »