Οι 105 ίπποι και η ροπάτη λειτουργία είναι οτι πρέπει για να διασκεδάζεις σε κάθε πίστα.

    Κινητήρας Με την χάρη του V2

    Η καρδιά του νέου Duke είναι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας με την ονομασία LC8c (liquid cooled 8-valve compact) τον οποίο θα δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας στο άμεσο μέλλον. Είναι ο πρώτος δικύλινδρος εν σειρά που χρησιμοποιεί η KTM και με τα 799 κυβικά του, έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στον 690 LC4 και στον θηριώδη 1290 LC8 twin. Είναι υγρόψυκτος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αντικραδασμικό άξονα ανάμεσά τους, ενώ τα κομβία του στροφάλου έχουν περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών που μιμείται την λειτουργία του V2 χωρίς όμως τους κραδασμούς του τελευταίου. Ο στρόφαλος είναι χυτός και μπροστά του διαθέτει τον δεύτερο αντικραδασμικό άξονα, ενώ τα πιστόνια είναι σφυρήλατα με επίστρωση DLC (diamond-like carbon). 


    Το κάρτερ για πρώτη φορά στην ιστορία της KTM είναι διαιρούμενο οριζόντια, επιτρέποντας λεπτότερα τοιχώματα και ως εκ τούτου μικρότερο βάρος. Ελαφρύς και πολύ μικρός σε διαστάσεις, ο νέος κινητήρας έχει σχεδιαστεί με έμφαση στη ροπάτη λειτουργία αποδίδοντας 105 ίππους στις 9000σαλ και 8,8 κιλά ροπής στις 8.000σαλ που διαχειρίζονται μέσω ηλεκρονικού γκαζιού ride by wire.   

    Έτσι, το 790 είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά που δύσκολα συναντάς στην κατηγορία και περιλαμβάνουν τέσσερις επιλογές οδήγησης (Sport, street, rain, track) με διαφορετική απόκριση του γκαζιού και επίπεδο traction control. Στην επιλογή track μπορείς να ρυθμίσεις ξεχωριστά την απόκριση του γκαζιού, το επίπεδο του traction ( 9 επίπεδα) και το anti –wheelie το οποίο επίσης μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ έχεις δυνατότητα για εκρηκτικές εκκινήσεις χάρη στο launch control. Την δύναμη της μοτοσυκλέτας περνά στο δρόμο ένα 6 τάχυτο κιβώτιο με quick shifter για ανεβάσματα – κατεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης ο οποίος παρά το γεγονός ότι δεν είναι υδραυλικός για μείωση του βάρους , έχει ελαφριά αίσθηση στη αριστερή μανέτα.

    KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ