Το NMAX διαθέτει σύγχρονη εργονομική σχεδίαση, χώρους αλλά και ανέσεις που στοχεύουν στον απαιτητικό αναβάτη των μποτιλιαρισμένων αστικών κέντρων. Ψηφιακά όργανα με ικανοποιητικότατη πληροφορία, που εκτός από κοντέρ, δείκτη καυσίμου και ρολόι, διαθέτουν ολικό και μερικό χιλιομετρητή, αλλά και... πέντε(!) δείκτες κατανάλωσης. Μάλιστα ο ένας εξ αυτών διαθέτει συμβουλευτικό ρόλο, καθώς πρόκειται για ένα μετρητή με μπάρες στο απέναντι άκρο από τον δείκτη καυσίμου. Οι μπάρες γεμίζουν όταν ανοίγετε με υπερβολικό ζήλο το γκάζι, υποδεικνύοντας σας τη μεγάλη κατανάλωση της στιγμής. Όταν δουλεύετε το μοτέρ σε πιο συντηρητικούς και χαλαρούς ρυθμούς, οι μπάρες μειώνονται, μέχρι να εξαφανιστούν, υποδηλώνοντας την οικονομική κατανάλωση στην οποία επιδίδεστε. Η σέλα είναι ιδιαιτέρως χαμηλή και προσβάσιμη σε όλους και σε όλες, ενώ μια προσεκτικότερη μελέτη στις διαστάσεις του ΝΜΑΧ θα δείξει σχεδόν ταυτόσημα μεγέθη με του PCX. Η Yamaha δείχνει να μελέτησε καλά τον επιτυχημένο της αντίπαλο, και βάλθηκε δίχως ντροπές να αντιγράψει τα δυνατά του σημεία. Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις του πλαισίου του, το ΝΜΑΧ έχει σχεδιαστεί και με γνώμονα την άνεση των επιβαινόντων, ενώ στην παρουσίαση του, οι άνθρωποι της Yamaha δεν παρέλειψαν να ανεβάσουν στη σέλα του τον μεγαλώσωμο marketing manager της εταιρείας, για να μας αποδείξουν πως το ΝΜΑΧ δεν έχει φτιαχτεί μόνο για... hobbit, ενώ το τιμόνι δεν θα βρει στις στροφές στα γόνατα των υψηλότερων. Σημαντικό προσόν του NMAX είναι τα μαρσπιέ του αναβάτη, που συνεχίζονται μπροστά και ψηλά, επιτρέποντας σου να οδηγήσεις είτε με τα πόδια στην κλασική θέση, παράλληλα στο έδαφος, είτε τοποθετημένα μπροστά, σε πιο χαλαρή... τσοπεράδικη θέση, που προσφέρει μεγαλύτερη άνεση σε αυτοκινητόδρομο, ή σε ψηλότερους αναβάτες. Από την άλλη, παρατηρήσαμε πως τα μαρσπιέ είναι αρκετά στενά, μην καλύπτοντας εντελώς τα μεγαλύτερα πέλματα στα πλαϊνά τους. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι ελαφρώς ψηλότερη από του αναβάτη, με τον συνεπιβάτη να διαθέτει αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ και χειρολαβές. Η ζελατίνα μπροστά είναι πολύ μικρή και προσφέρει βασική προστασία από τα στοιχεία της φύσης, πάντως η Yamaha προσφέρει μεγαλύτερη ζελατίνα στον κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ. Καλή είναι όμως η προστασία από τον αέρα στα πόδια. Οι καθρέπτες τώρα, μπορεί να είναι όμορφοι σε σχεδιασμό, παρέχουν όμως μικρό οπτικό πεδίο, με τον αναβάτη να μη μπορεί να δει την ίδια στιγμή τόσο τα μακρινά όσο και τα πιο κοντινά σε αυτόν οχήματα. Η κόρνα παράγει ασθενικό ήχο, ενώ το άνοιγμα της σέλας γίνεται σωστά από τον κεντρικό διακόπτη, η οπή του οποίου κλείνει με ένα έλασμα, και ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού του ΝΜΑΧ. Τα διπλά φώτα μπροστά είναι LED, ενώ LED είναι και μια τρίτη κεντρικά τοποθετημένη λυχνία που ανάβει στη μεγάλη σκάλα, όμως περιέργως ούτε το πίσω φανάρι είναι LED (είναι όμως η λάμπα του φρένου!), αλλά ούτε και τα φλας. 'Αριστο το πλαϊνό σταντ, πανεύκολα στήνεις το ΝΜΑΧ και στο κεντρικό
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Σχεδόν έτοιμη η Royal Enfield «Himalayan 750»
Mόνο η αγαπημένη σου εταιρία ξέρει να φτιάχνει μοτοσικλέτες;
Yamaha STG Tracker: Κι όμως αυτή η scrambler ήταν μια Virago!
Ανθρακονήματα: Στο τσακ τα σώσαμε (προς το παρόν)
Aprilia Tuareg 660: Το ισχυρότερο Adventure που πάει (όντως) χώμα
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου 2025 - Σαρώνει το Zontes G368
Daytona Rockstar 125 - Υποψήφιο για Best Commuter by LS2
ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. - Πρώτη και στο 1ο Τρίμηνο του 2025!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr