Το ΝΜΑΧ μας εντυπωσίασε ευχάριστα στην πρώτη αυτή επαφή που είχαμε μαζί του. Οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν πραγματικό παιχνίδι για όλα τα μεγέθη αναβατών, ενώ θα αριστεύσει στο αστικό κέντρο, έχοντας δύναμη και δυνατότηες να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές διαδρομές. Διαθέτει ότι μπορεί να επιθυμήσει κανείς για τις καθημερινές αστικές του μετακινήσεις, με δυνατό, προηγμένο, αλλά και οικονομικότατο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, premium ποιότητα κατασκευής, χώρους και ανέσεις, άριστο σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, τροχούς 13 ιντσών που παρέχουν μέγιστη ευελιξία, ενώ έχει και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό του! Αν θέλετε ένα premium μικρό scooter πραγματικό αστικό πορθητή, σε πραγματικά δελεαστική τιμή (θυμίζουμε στα 2.850 ευρώ!), το NMAX είναι μια πραγματικά αξιόλογη, ντιζαινάτη και χρηστική λύση που κάνει τη διαφορά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
125 |
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
|
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
6,6 |
|
Βάρος
γεμάτο (kg) |
127 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
90 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-13’’ |
|
Ελαστικό
Π |
130/70-13’’ |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.350 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
765 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Υ |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
_ |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
_ |
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Ξέρουν τελικά να οδηγούν οι Έλληνες;
Test Scorpion Belfast Evo: Retro μέχρι το... κέλυφος!
Ο ΣΕΗΘ επισκέφθηκε την EUROLAMP!
Forte XSR 300: Ένα Κινέζικο enduro στο μέτωπο με τις Ουκρανικές Ειδικές Δυνάμεις
Ηλεκτροκίνηση χωρίς επιδότηση: Η Motoway μειώνει τις τιμές και αλλάζει το παιχνίδι
6.000 πατίνια από εταιρείες ενοικίασης στους δρόμους, χωρίς επίσημη άδεια!
Suzuki: Νέες μειωμένες τιμές σε Burgman, GSX, Katana και V-Strom
Ξεκίνησε το KTEO-κυνηγητό στην Αττική με πρόστιμα από 200 ευρώ!
Beverly Euro5: Από 4.899 ευρώ ή από 87 ευρώ/μήνα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr