Το ΝΜΑΧ μας εντυπωσίασε ευχάριστα στην πρώτη αυτή επαφή που είχαμε μαζί του. Οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν πραγματικό παιχνίδι για όλα τα μεγέθη αναβατών, ενώ θα αριστεύσει στο αστικό κέντρο, έχοντας δύναμη και δυνατότηες να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές διαδρομές. Διαθέτει ότι μπορεί να επιθυμήσει κανείς για τις καθημερινές αστικές του μετακινήσεις, με δυνατό, προηγμένο, αλλά και οικονομικότατο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, premium ποιότητα κατασκευής, χώρους και ανέσεις, άριστο σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, τροχούς 13 ιντσών που παρέχουν μέγιστη ευελιξία, ενώ έχει και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό του! Αν θέλετε ένα premium μικρό scooter πραγματικό αστικό πορθητή, σε πραγματικά δελεαστική τιμή (θυμίζουμε στα 2.850 ευρώ!), το NMAX είναι μια πραγματικά αξιόλογη, ντιζαινάτη και χρηστική λύση που κάνει τη διαφορά.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
|
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
125 |
|
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
|
|
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
|
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
|
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
6,6 |
|
|
Βάρος
γεμάτο (kg) |
127 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
|
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
|
|
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
|
|
Διαδρομή |
90 |
|
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-13’’ |
|
|
Ελαστικό
Π |
130/70-13’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
|
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.350 |
|
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
765 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Υ |
|
|
Μίζα |
Y |
|
|
Μανιβέλα |
_ |
|
|
Στροφόμετρο |
_ |
|
|
Κοντέρ |
Y |
|
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
|
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
|
Φέρινγκ |
_ |
|
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
|
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
|
Σχάρα |
_ |
|
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
_ |
|
Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.