Το ΝΜΑΧ μας εντυπωσίασε ευχάριστα στην πρώτη αυτή επαφή που είχαμε μαζί του. Οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν πραγματικό παιχνίδι για όλα τα μεγέθη αναβατών, ενώ θα αριστεύσει στο αστικό κέντρο, έχοντας δύναμη και δυνατότηες να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές διαδρομές. Διαθέτει ότι μπορεί να επιθυμήσει κανείς για τις καθημερινές αστικές του μετακινήσεις, με δυνατό, προηγμένο, αλλά και οικονομικότατο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, premium ποιότητα κατασκευής, χώρους και ανέσεις, άριστο σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, τροχούς 13 ιντσών που παρέχουν μέγιστη ευελιξία, ενώ έχει και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό του! Αν θέλετε ένα premium μικρό scooter πραγματικό αστικό πορθητή, σε πραγματικά δελεαστική τιμή (θυμίζουμε στα 2.850 ευρώ!), το NMAX είναι μια πραγματικά αξιόλογη, ντιζαινάτη και χρηστική λύση που κάνει τη διαφορά.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
125 |
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
|
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
6,6 |
|
Βάρος
γεμάτο (kg) |
127 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
90 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-13’’ |
|
Ελαστικό
Π |
130/70-13’’ |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.350 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
765 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Υ |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
_ |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
_ |
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
RED BULL ROMANIACS 2025: Ακραίες διαδρομές – Μεγάλες στιγμές για τη MOTODYNAMICS RALLY Team
Η Honda ιδρύει νέα μονάδα παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2024
Zontes 703RR: Νέο 3κύλινδρο supersport με πλήρη εξοπλισμό
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Απόλαυσε το MotoGP στο Misano με το Aprilia Stand
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025