Η σχεδίαση του Caponord Rally δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την “βασική” έκδοση με τους 17ρηδες τροχούς. Το χαρακτηριστικό ρύγχος, που θυμίζει την πρωταθλήτρια superbike RSV4, έχει παραμείνει αναλλοίωτο και είναι και αυτό που κάνει το Caponord να ξεχωρίζει. Οι Ιταλοί ωστόσο, φρόντισαν να κάνουν το Rally αρκετά πιο περιπετειώδες προσθέτοντας ανάλογα καλούδια στο στάνταρ εξοπλισμό. Το μάτι πέφτει φυσικά πρώτα στους ακτινωτούς τροχούς, που φέρουν την ίδια πατέντα με εκείνους του πρώτου Caponord με τις ακτίνες να δένουν στο εξωτερικό της στεφάνης. Τα προστατευτικά κάγκελα του φέρινγκ , η μεγάλη αλουμινένια ποδιά και οι νέες βαλίτσες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για το Rally, όλα αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού και το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο και πιο επιβλητικό από απλό. Μπορείτε βέβαια να προσθέτετε και τα έξτρα προβολάκια για να ολοκληρωθεί το πακέτο, κάτι που μάλλον θα κάνετε ούτως ή άλλως.
Η Aprilia πρόσεξε πολύ και τις χρωματικές επιλογές για το Rally με την παλέτα να είναι αποκλειστικά ματ. Αν το κίτρινο σας πέφτει “τρανταχτό”, τότε έχετε να επιλέξετε μεταξύ του πράσινου ή του ανοιχτού μπεζ. Πιο διακριτικές αλλά εξίσου καλαίσθητες επιλογές. Ποιοτικά το Rally βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Έχοντας οδηγήσει το “απλό” στην Ελλάδα μπορώ να πω ότι η αίσθηση ποιότητας είναι το ίδιο καλή χωρίς τριγμούς και λοιπά παρατράγουδα ενώ και η νέα βαφή πέρα από εντυπωσιακή δείχνει και ιδιαίτερα προσεγμένη.











Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.