CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026

Η CFMoto έχει παρουσιάσει επίσημα το νέο 675NK για το 2026, ένα μοντέλο που βασίζεται στο sportbike 675SS και ήδη κυκλοφορεί στην Ευρώπη.
7 Φωτογραφίες »

Η CFMoto έχει παρουσιάσει επίσημα το νέο 675NK για το 2026, ένα μοντέλο που βασίζεται στο sportbike 675SS και ήδη κυκλοφορεί στην Ευρώπη.

CFMoto 675NK συνεχίζει για το 2026
Αναβαθμισμένο CFMoto 450SS με 51 άλογα πλέον
CFMoto 450CL-C με νέο κάθισμα και μεγαλύτερο φτερό πίσω
Η σειρά Papio αποκτά Traction Control

mototriti Team

CFMoto 675NK συνεχίζει για το 2026


Η CFMoto έχει παρουσιάσει επίσημα το νέο 675NK για το 2026, ένα μοντέλο που βασίζεται στο sportbike 675SS και ήδη κυκλοφορεί στην Ευρώπη. Πρόκειται για μία naked εκδοχή με κοινό κινητήρα και πλαίσιο με το SS, αλλά διαφορετική εργονομία και σχεδίαση ώστε να παραμένει πιστό στη γλώσσα των NK. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 674 κυβικών αποδίδει 94 ίππους στις 11.000 στροφές και ροπή 7,1 kgm στις 8.250 στροφές, σε συνδυασμό με κιβώτιο έξι σχέσεων και quickshifter. Το 675NK εξοπλίζεται με φρένα J.Juan και ABS, traction control δύο σταδίων, έλεγχο πίεσης ελαστικών και έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth μέσω της εφαρμογής RideSync, η οποία συνεχίζει να διατίθεται χωρίς χρέωση.
 

Αναβαθμισμένο CFMoto 450SS με 51 άλογα πλέον


Το sportbike 450SS, που ήδη έχει παρουσία δύο ετών στην αγορά, αποκτά αναβαθμίσεις για το 2026. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 449 κυβικών πλέον αποδίδει 51 ίππους στις 9.500 στροφές και ροπή 4,1 kgm στις 7.750 στροφές, χάρη σε νέο πρόγραμμα ECU. Παράλληλα, το μοντέλο αποκτά βελτιωμένο ABS και traction control της Bosch, νέο αεραγωγό ψύξης για το μπροστινό φρένο και ανασχεδιασμένο παρμπρίζ για καλύτερη αεροδυναμική προστασία. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο φρένο και στο γκάζι για πιο άμεση απόκριση, ενώ η TFT οθόνη απέκτησε νέα διεπαφή χρήστη. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα, Nebula White και Nebula Black.
 

CFMoto 450CL-C με νέο κάθισμα και μεγαλύτερο φτερό πίσω


Στην κατηγορία cruiser, το 450CL-C διατηρεί τον ίδιο κινητήρα των 449 κυβικών με το 450SS, αλλά συνοδεύεται πλέον από σημαντικές εργονομικές και αισθητικές βελτιώσεις. Το νέο κάθισμα υπόσχεται καλύτερη άνεση, ενώ ο στάνταρ επιλογέας με φτέρνα διευκολύνει την οδήγηση. Το πίσω φτερό έχει μεγαλώσει και οι νέες ζάντες 16 ιντσών συνδυάζονται με ελαστικά CST cruiser. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε Nebula Black και Teal Green, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην cruiser κατηγορία.
 

Η σειρά Papio αποκτά Traction Control


Η σειρά Papio, που απευθύνεται στο κοινό των μικρών street μοτοσυκλετών, παραμένει στη γκάμα με τα μοντέλα CL και SS, τα οποία φορούν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 126 κυβικών με ισχύ 9,4 ίππων. Για το 2026, και τα δύο αποκτούν traction control, ενώ η Papio SS εξοπλίζεται με νέο πλήρες φέρινγκ και ψηλότερα clip-ons. Σχεδιαστικά, η Papio CL υιοθετεί scrambler χαρακτήρα, ενώ η Papio SS παραμένει cafe racer με εντονότερη σπορ ταυτότητα. Διατίθενται σε Nebula White, ενώ η Papio SS θα προσφέρεται και σε Clay Yellow.
 

AUTOAGORA
BEST BUY