Ένα κεφάλαιο στο οποίο δικαιωματικά το 450 CL-C δεν θα "λάμψει" σαν cruiser μοτοσυκλέτα, είναι η άνεση. Παρόλα αυτά το εργονομικότρίγωνο του αναβάτη επιτρέπει αρκετή ώρα οδήγησης χωρίς στάση και είναι αρκετά καλό (για τα δεδομένα της κατηγορίας πάντα). Φυσικά τα μαρσπιέ τοποθετούνται πιο μπροστά από το σώμα, ενώ το μονοκόμματο σωληνωτό τιμόνιμεταβλητήςδιατομής, έρχεται αρκετά πίσω με τα καβαλέτα και την τοποθέτησή του, ώστε να σε φέρνει σε μία σχετικά όρθιαστάση. Το τιμόνι λοιπόν είναι αρκετά φαρδύ προσφέροντας έναν καλό μοχλό χειρισμού, ενώ θετικό είναι το γεγονός ότι δεν αποτελείται από δύο ξεχωριστά τμήματα όπως έχουμε συνηθίσει στις παλιές μοτοσυκλέτες, δίνοντας περισσότερη σιγουριά στον αναβάτη. Οι καθρέπτες, τοποθετούνται στα αντίβαρα και εκτός από μία αισθητική προσθήκη είναι και αρκετά λειτουργικοί.
Ενώ ο αναβάτης είναι άνετος, ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μικρή και σκληρή σέλα, ψηλά μαρσπιέ και δυστυχώς όχι χειρολαβές.
Περνώντας στον συνεπιβάτη, ο ορίζοντας φαίνεται να "σκουραίνει", κάτι το απολύτως λογικό αφού οι cruiser/bobber μοτοσυκλέτες σχεδιάζονται με επίκεντρο τον αναβάτη. Το κομμάτι σέλας που του αναλογεί λοιπόν, είναι αρκετά μικρό με σχετικά σκληρό υλικό και τα μαρσπιέ είναι αρκετά ψηλά δημιουργώντας μεγάλη γωνία στα γόνατα. Θα χρειαστεί επίσης να έρθει "πιο κοντά" με τον αναβάτη, αφού δεν υπάρχουν χειρολαβές. Η TFTοθόνη5ιντσών λειτουργεί εξαιρετικά και έχει περιμετρικά την ένδειξη της ταχύτητας, ενώ πολύ εύκολος είναι και ο χειρισμός του μενού μέσω του Joystick στο αριστερό σου χέρι.
Η TFT οθόνη 5 ιντσών λειτουργεί εξαιρετικά και έχει περιμετρικά την ένδειξη της ταχύτητας.