Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής

Οι καμπύλες γεμίζουν το μάτι σε ολόκληρο το σύνολο, από το μπροστινό φτερό μέχρι και τον πίσω τροχό.
4 Φωτογραφίες »

Οι καμπύλες γεμίζουν το μάτι σε ολόκληρο το σύνολο, από το μπροστινό φτερό μέχρι και τον πίσω τροχό.

Ομολογουμένως ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του CFMOTO 450 CL-C είναι ο σχεδιασμός του, που κρατώντας την φιλοσοφία των cruiser μοτοσυκλετών μίας άλλης εποχής, πασπαλίζεται με σύγχρονα τεχνολογικά καλούδια, όπως το ανεστραμμένο πιρούνι, ο LED φωτισμός, η TFT οθόνη και όχι μόνο. Το σχήμα του κύκλου επικρατεί και θα το συναντήσεις στον κεντρικό προβολέα, την οθόνη, τα φλας και τους καθρέπτες. Οι καμπύλες γεμίζουν επίσης το μάτι, τόσο στο εμπρός φτερό που στηρίζεται σε ένα τοξωτό "κάγκελο" όσο και στην λιτή ουρά που δεν ξεπερνάει σε μήκος τον πίσω τροχό και αποκτά στο κέντρο του μία κομψή "ράχη". Καμπυλωτό είναι και το καλλίγραμμο, μεταλλικό ρεζερβουάρ που θα αγκαλιάζουν τα πόδια σου με μία κλασικού τύπου τάπα, ενώ μεταξύ αυτού και της σέλας υπάρχει το χαρακτηριστικό (μικρό) κενό, που συναντούσαμε στις Bobber μοτοσυκλέτες στα μέσα του 20ου αιώνα. Την retro εικόνα ολοκληρώνει το εκτεθειμένο πλαίσιο και η λακωνική χρήση πλαστικών, ενώ μία σύγχρονη πινελιά δίνουν οι πολυάκτινοι αλουμινένιοι τροχοί με επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες και η κομψή εξάτμιση με το διπλό τελικό που σχηματίζει 8άρι. 


Την retro εικόνα ολοκληρώνει το εκτεθειμένο πλαίσιο και η λακωνική χρήση πλαστικών.

Την retro εικόνα ολοκληρώνει το εκτεθειμένο πλαίσιο και η λακωνική χρήση πλαστικών.

Τα τελευταία χρόνια έχουμε παρατηρήσει ένα μεγάλο άλμα στην ποιότητα κατασκευής των μοτοσυκλετών της CFMOTO, με τον πήχη να έχει ανέβει καθολικά πλέον στην γκάμα της. Έτσι και στο 450 CL-C, η υψηλή ποιότητα κατασκευής διακρίνεται τόσο στο "πιλοτήριο", όσο και στην συναρμογή των υλικών του, είτε αυτά είναι μεταλλικά ή πλαστικά. Η αίσθηση και η λειτουργία των διακοπτών είναι εξαιρετική και παρά τις σχετικά σκληρές αναρτήσεις, δεν παρατηρήσαμε τριγμούς περνώντας πάνω από λακκούβες και σαμαράκια. 


Κεντρικός διακόπτης στο πλάι, όπως και στις κλασικές cruiser.

Κεντρικός διακόπτης στο πλάι, όπως και στις κλασικές cruiser.

 

Σελίδα 1CFMOTO 450 CL-C - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
BEST BUY