Στο ολοκαίνουριο πλαίσιο του CFMOTO 450 CL-C, βρίσκεται ο γνωστός σε όλους μας πλέον δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449cc με διαστήματαανάφλεξης270°, που έκανε το ντεμπούτο του στο γυμνό 450 NK και έχει αναδειχθεί περισσότερο στο Best Seller Adventure 450MT. Με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες και ένα εξατάχυτο κιβώτιο που συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, αποδίδει 41ίππους στις 8.000σαλ και 42Nmροπής στις 6.250σαλ, κάτι που έχει προέλθει από μία διαφορετική για τις ανάγκες της κατηγορίας χαρτογράφηση σε σχέση με το NK για παράδειγμα που αποδίδει 46 ίππους αλλά 39 Nm ροπής. Η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά ομαλή χάρη σε διπλό αντικραδασμικόάξονα στον στρόφαλο, ενώ μεταδίδει στον αναβάτη ένα "γουργουρητό" τόσο-όσο, που βελτιώνει την οδηγική απόλαυση κάνοντάς τον να νιώθει τον κινητήρα. Σε αυτό συνδράμει επίσης η λειτουργία που προσφέρουν τα διαστήματα ανάφλεξης 270°, που παραπέμπουν σε έναν ροπάτο V2 κινητήρα, όπως επίσης και ο βαθύς και απολαυστικός ήχος της εξάτμισης. Σε αστικό περιβάλλον μετρήσαμε μέση κατανάλωση στα 4,4λ/100χλμ, ένα νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ12λίτρων προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 270 χιλιομέτρων.
Η εξάτμιση βγάζει ένα βαθύ και απολαυστικό ήχο που φέρνει σε V2.