Κινητήρας

Ο εν σειρά δικύλινδρος με τα 449 κ.εκ. και τα διαστήματα ανάφλεξης 270° αποδίδει 41 ίππους και 42 Nm ροπής.
3 Φωτογραφίες »

Ο εν σειρά δικύλινδρος με τα 449 κ.εκ. και τα διαστήματα ανάφλεξης 270° αποδίδει 41 ίππους και 42 Nm ροπής.

Στο ολοκαίνουριο πλαίσιο του CFMOTO 450 CL-C, βρίσκεται ο γνωστός σε όλους μας πλέον δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 449cc με διαστήματα ανάφλεξης 270°, που έκανε το ντεμπούτο του στο γυμνό 450 NK και έχει αναδειχθεί περισσότερο στο Best Seller Adventure 450 MT. Με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες και ένα εξατάχυτο κιβώτιο που συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, αποδίδει 41 ίππους στις 8.000σαλ και 42 Nm ροπής στις 6.250σαλ, κάτι που έχει προέλθει από μία διαφορετική για τις ανάγκες της κατηγορίας χαρτογράφηση σε σχέση με το NK για παράδειγμα που αποδίδει 46 ίππους αλλά 39 Nm ροπής. Η λειτουργία του κινητήρα είναι αρκετά ομαλή χάρη σε διπλό αντικραδασμικό άξονα στον στρόφαλο, ενώ μεταδίδει στον αναβάτη ένα "γουργουρητό" τόσο-όσο, που βελτιώνει την οδηγική απόλαυση κάνοντάς τον να νιώθει τον κινητήρα. Σε αυτό συνδράμει επίσης η λειτουργία που προσφέρουν τα διαστήματα ανάφλεξης 270°, που παραπέμπουν σε έναν ροπάτο V2 κινητήρα, όπως επίσης και ο βαθύς και απολαυστικός ήχος της εξάτμισης. Σε αστικό περιβάλλον μετρήσαμε μέση κατανάλωση στα 4,4λ/100χλμ, ένα νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 12 λίτρων προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 270 χιλιομέτρων


Η εξάτμιση βγάζει ένα βαθύ και απολαυστικό ήχο που φέρνει σε V2.

Η εξάτμιση βγάζει ένα βαθύ και απολαυστικό ήχο που φέρνει σε V2.

Σελίδα 1CFMOTO 450 CL-C - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PROION
AUTOAGORA