MV Agusta Brutale 800RR 2021

MV Agusta Brutale 800RR 2021

MV Agusta Dragster 800RR 2021

MV Agusta Brutale 800RR 2021

MV Agusta Dragster 800RR 2021

H νέα TFT οθόνη 5,5 ιντσών των Dragster και Brutale 2021.

Νέες MV Agusta Brutale 800 / Dragster 800 RR 2021

Ανανέωση στα δύο μοντέλα της έκανε η MV Agusta, εν όψει 2021, με αλλαγές σε πολλά σημεία – Δείτε αναλυτικά πως αναβαθμίζονται τα μοντέλα.

Η MV Agusta παρουσίασε τα ανανεωμένα Brutale 800 RR και Dragster 800 RR για το 2021. Οι μοτοσυκλέτες λαμβάνουν σειρά αλλαγών και υποδέχονται την νέα δεκαετία με συμμόρφωση στο Euro 5 και όχι μόνο. Ας δούμε αναλυτικά.
 
Ξεκινάμε με μεγάλες αλλαγές στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, αφού οι Brutale και Dragster αποκτούν νέα συστήματα, με αισθητήρα IMU 6 αξόνων από την ιταλική e-Novia. Η σουίτα των συστημάτων περιλαμβάνει Traction Control, launch control, έλεγχο σούζας και Cornering ABS, ενώ ο κεντρικός εγκέφαλος προέρχεται από την Continental. Παράλληλα, ανακοινώνεται ότι η απόκριση του γκαζιού επαναρυθμίστηκε για καλύτερο έλεγχο από τον αναβάτη.
 
Νέα και για τα 2 μοντέλα είναι η οθόνη TFT 5,5 ιντσών, μέσα από την οποία ο αναβάτης χειρίζεται τα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ δύναται να συνδεθεί και με κινητό τηλέφωνο μέσω ειδικής εφαρμογής και να απεικονίσει πληροφορίες πλοήγησης στροφή-με-στροφή. Παράλληλα, και οι δύο μοτοσυκλέτες αποκτούν σύστημα tracker ενσωματωμένο στα ηλεκτρονικά τους, για καταγραφή του στίγματος της μοτοσυκλέτας.
 
Ο κινητήρας και για τα δύο μοντέλα λαμβάνει συμμόρφωση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, διατηρώντας την ισχύ των 140 ίππων. Οι μηχανικοί της MV Agusta άλλαξαν πολλά τμήματα στο εσωτερικό τους και όχι μόνο: Μιλάμε για ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης, καπελότα βαλβίδων με επίστρωση DLC και ειδικής κατασκευής οδηγούς βαλβίδων, νέα μπεκ καυσίμου υψηλότερης πίεσης (από τα 3,5 στα 4 bar) νέα κουζινέτα στροφάλου και μπιέλας και νέα ρουλεμάν ενδιάμεσου άξονα.
 
Το Quickshifter φέρει νέο αισθητήρα για καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων, ενώ οι μοτοσυκλέτες θα γίνουν διαθέσιμες και με το σύστημα Rekluse SCS, τον γνωστό ημιαυτόματο συμπλέκτη που καταργεί την ανάγκη για χρήση της μανέτας, όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη με ταχύτητα στο κιβώτιο.
 
Στο πλαίσιο, συναντάμε νέες πλευρικές πλάκες για βελτιωμένα χαρακτηριστικά ακαμψίας, ενώ αλλαγές γίνονται και στις αναρτήσεις. Πίσω, το μοχλικό έχει νέα σχέση σύνδεσης, ενώ το αμορτισέρ φέρει νέο ελατήριο και αλλαγές στις βαλβίδες. Την τελευταία αλλαγή λαμβάνει και το πιρούνι της Marzocchi.
 
O αναβάτης επωφελείται επίσης από νέα σέλα με στόχο την αυξημένη άνεση, ενώ έχει στην διάθεση του και Cruise Control. Τέλος, και για τις δύο μοτοσυκλέτες θα διατίθεται και η έκδοση Rosso, η οποία έρχεται με ισχύ περιορισμένη στους 112 ίππους και διαφορετικούς τροχούς – ωστόσο, όλες οι παραπάνω αλλαγές σχετικά με τα ηλεκτρονικά και τις αναρτήσεις λαμβάνουν κανονικά χώρα.