LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

  • Ducati Diavel V4 2023
  • Ducati Diavel V4 2023
  • Ducati Diavel V4 2023
  • Ducati Diavel V4 2023
  • Ducati Diavel V4 2023

Νέα Ducati Diavel V4 2023 -Το γρηγορότερο της ιστορίας του

Διαβάστηκε από 13.955 αναγνώστες (31/10/2022)

Επιβεβαιώνοντας όλες τις φήμες που κυκλοφορούν εδώ και έναν χρόνο, η Ducati παρουσίασε την Ducati Diavel V4. Πηγαίνοντας την φιλοσοφία του Power Cruiser της ένα βήμα παραπέρα.

mototriti Team

Κινητήρας V4 Granturismo με 168 ίππους – 0-100 σε λιγότερο από 3 δλ.!

Ξεκινώντας από την μεγαλύτερη αλλαγή που έγινε στο μοντέλο, ο κινητήρας V4 Granturismo παίρνει την θέση του δικύλινδρου Testastretta των 1.262 κ.εκ.. Ο τετρακύλινδρος V κινητήρας φέρει το συμβατικό σύστημα βαλβίδων, όπως π.χ. στην Multistrada V4, και όχι το Desmo της Panigale και Streetfighter, προσφέροντας το αχτύπητο πλεονέκτημα των διαστημάτων μεγάλων σέρβις, στα 60.000 χιλιόμετρα.  Η απόδοση του κινητήρα αγγίζει τους 168 ίππους και τα 12,8 kgm ροπής, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου του φέρουν 4 χαρτογραφήσεις λειτουργίας (Sport, Touring, Urban και την νέα Wet για επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης). Ο κινητήρας φέρει το σύστημα εκτεταμένης απενεργοποίησης κυλίνδρων, που σταματά την παραγωγή ισχύος από τους 2 πίσω κυλίνδρους του V4, στο ρελαντί και στις χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση, τον θόρυβο και την εκπομπή θερμότητας. Το σύστημα της εξάτμισης, είναι κατάλληλα μελετημένο για την μεγιστοποίηση της ηχητικής απόλαυσης του αναβάτη. Το επίπεδο επιδόσεων της Diavel V4 είναι τέτοιο που, σύμφωνα με την Ducati, η μοτοσυκλέτα κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
 


Ducati Diavel V4 2023

Ducati Diavel V4 2023

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μοναδική εμφάνιση, ανανεωμένη και πιο μυώδης

Η χαρακτηριστική σχεδίαση του Diavel φυσικά δεν γίνεται να αλλάξει στον πυρήνα της, αλλά η Diavel V4 είναι προφανώς διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη, με αρκετά στοιχεία μοναδικότητας. Το τελικό της εξάτμισης, έχει 4 απολήξεις, ενώ το πίσω φανάρι αποτελείται από μία μήτρα LED ενσωματωμένη κάτω από την ουρά, για ένα μοναδικό εμφανισιακό αποτέλεσμα. Παράλληλα, το εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα έχει νέο σχήμα και η σχεδίαση συνολικά είναι «εμπροσθόβαρη», θυμίζοντας έναν αθλητή έτοιμο να εκτοξευτεί στην εκκίνηση της κούρσας, όπως χαρακτηριστικά λέει η Ducati.
 

Ελαφρύτερη κατά 13 κιλά

Η Ducati Diavel V4 έχει υποστεί μία σημαντική δίαιτα, σε σχέση με τα προηγούμενο μοντέλο, καθώς έχει βάρος μειωμένο κατά 13 ολόκληρα κιλά, 5 από τα οποία χάρη στον νέο κινητήρα. Χάρη στο μειωμένο βάρος της, η Diavel μπορεί να υπόσχεται την εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100, όπως γράψαμε και παραπάνω, αλλά και μια αντίστοιχα εντυπωσιακή επίδοση επιβράδυνσης, που μπορεί να αγγίξει τα 11,5 m/s2 ή το 1,2 G. Η Ducati κάνει λόγο, για μια επιβράδυνση της τάξης των αγωνιστικών μοτοσυκλετών, χάρη στην ύπαρξη των δαγκανών Brembo Stylema. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιείται ένα πιρούνι 50 χιλιοστών εμπρός και ένα αμορτισέρ τύπου cantilever πίσω, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MICHELIN
AUTOAGORA