Το FX5 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πριν μερικά χρόνια, ζυγίζοντας 56 περίπου κιλά. Πλέον, η FX Bikes, η εταιρεία που εδρεύει στη Νέα Ζηλανδία, φέρνει το concept της στην παραγωγή, με μερικές αλλαγές.
Και στις δυο εκδοχές του, το FX5 συνδυάζει ένα mountain ποδήλατο με μοτοσικλέτα – εκεί οφείλεται και το χαμηλό του βάρος. Αν και το πρωτότυπο διέθετε περισσότερα μέρη ποδηλάτου, η ανάγκη για αυξημένη αντοχή και απόδοση ανάγκασε την εταιρεία να αντικαταστήσει κάποια από αυτά με αντίστοιχα μοτοσικλέτας και να κρατήσει ουσιαστικά μόνο το τιμόνι ενός mountain bike. Έτσι, το βάρος φτάνει πλέον τα 60 κιλά.
Το πλαίσιο, λοιπόν, είναι αυτό που συναντάμε και στο EXC-F 350 της ΚΤΜ, με βασική διαφορά τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος. Ο κινητήρας του είναι τετράχρονος και έχει χωρητικότητα 125 κ.εκ. – η FX Bikes δήλωσε, ωστόσο, ότι οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να την αυξήσουν στα 190 κ.εκ.. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία, το FX5 θα διατίθεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.
Όπως είναι φυσικό, το χαμηλό βάρος του FX5 είναι και το βασικό του πλεονέκτημα. Οι αναβάτες θα μπορούν εύκολα να το μεταφέρουν σε άλλα οχήματα, αλλά και να το κουβαλούν πάνω από αξεπέραστα εμπόδια στο χώμα – αυτό το τελευταίο σημαίνει ότι θα μπορούν να ανακαλύπτουν διαδρομές, στις οποίες δε μπορούν να κινηθούν οι βαρύτερες κλασικές χωμάτινες μοτοσικλέτες.
Φυσικά, και ο ιδιαίτερα προσεγμένος εξοπλισμός του βοηθά στις ικανότητές του. Στην έκδοση με τον πλούσιο προαιρετικό εξοπλισμό, η μοτοσικλέτα διαθέτει πιρούνι της κατηγορίας των trial και πίσω αμορτισέρ TTX36 από την Ohlins. Επιπλέον, και οι δύο τροχοί έχουν διάμετρο 19 ιντσών – πίσω τροχός με τόσο μεγάλη διάσταση είναι σίγουρα κάτι εξαιρετικά σπάνιο στην κατηγορία.
Οι υπεύθυνοι σκοπεύουν να ξεκινήσουν τη διάθεση του Mountain Moto FX5 στα μέσα του καλοκαιριού, ενώ ετοιμάζουν και μια έκδοση δρόμου. Η τιμή του θα ξεκινά από τα 3.995 δολάρια (περίπου 3.000 ευρώ) και, ανάλογα με την έκδοση και τα κιτ που τη συνοδεύουν, μπορεί να αγγίξει και τα 11.995 δολάρια (περίπου 8.800 ευρώ).
Τα πιο προσιτά 400άρια scooter
Kymco Xciting VS 400 Euro5+: Το νέο Sport Touring maxi scooter έφτασε στην Ελλάδα
Design ηλεκτρικών: φουτουριστικό και ελεύθερο ή «λευκές συσκευές»;
Honda EV Fun Concept: Καμουφλαρισμένη σε δοκιμές – μοιάζει με ότι είδαμε στην EICMA
KTM SX 2026: Νέα γενιά motocross με αναβαθμίσεις και δέκα μοντέλα
KTM 790 Adventure MY24: Νέα προσφορά στα 10.990 ευρώ με δώρο το Tech Pack αξίας 1.023 ευρώ
Νέες υπηρεσίες για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας στα ΚΕΠ
Emoov EV 4000: Με αποσπώμενη μπαταρία και ρετρό αισθητική σε απόχρωση βεραμάν
Honda GLX: Το παπί που μεγάλωσε την Ελλάδα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.