Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομή 170 χιλιοστών. Δύο δίσκοι 320 χιλιοστών έκαστος με μονομπλόκ ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo.
3 Φωτογραφίες »

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών και διαδρομή 170 χιλιοστών. Δύο δίσκοι 320 χιλιοστών έκαστος με μονομπλόκ ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Brembo.

Το πλαίσιο της Moto Guzzi V 85 TT είναι φτιαγμένο από ατσάλινους σωλήνες, ενώ ο κινητήρας είναι φέρον τμήμα, με το σχεδιασμό του να στοχεύει στην επίτευξη ενισχυμένης αντοχής και ακαμψίας. Ταυτόχρονα, η έλλειψη υποστηρικτικών ατσάλινων δοκών κάτω από τον κινητήρα μειώνει το βάρος, με την νέα V85 να σταματάει τη ζυγαριά στα 226 κιλά (3 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχό της) με γεμάτο το μεγάλο ντεπόζιτο των 23 λίτρων. Η εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα ―που έτσι πιάνει χοντρικά τον ίδιο χώρο με μια εν σειρά μονάδα― επέτρεψε στην Moto Guzzi την χρήση ενός μεγαλύτερου αλουμινένιου ψαλιδιού, που προσδίδει μεγαλύτερη σταθερότητα.


Το μπροστινό αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και της απόσβεσης επαναφοράς.

Το μπροστινό αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και της απόσβεσης επαναφοράς.

Το πλαίσιο συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς του ελατηρίου και μια διαδρομή 170mm, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε ένα πλευρικά (στη δεξιά μεριά) τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, με τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης και την ίδια διαδρομή.
Το φρενάρισμα της V85 αναλαμβάνουν δύο πλευστοί δίσκοι 320mm με μονομπλόκ, τετραπίστονες, ακτινικές δαγκάνες της Brembo στο μπροστινό μέρος, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο 260mm με διπίστονη δαγκάνα. Παρόν είναι φυσικά και το δικάναλο ABS, το οποίο φροντίζει ώστε να μην μπλοκάρουν ποτέ οι τροχοί και, ενώ σε γενικές γραμμές δεν είναι επεμβατικό, θα θέλαμε να υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό, κάτι που συναντάμε στις άλλες εκδόσεις, στο Riding Mode Off-Road.
Στην έκδοση Strada οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου, και έχουν διάμετρο 19” μπροστά και 17” πίσω, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι διαστάσεων 110/80 και 150/70 αντίστοιχα.
 

Μονό αμορτισέρ, δεξιά τοποθετημένο, με διαδρομή επίσης 170 χιλιοστών. Μονός δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα.

Μονό αμορτισέρ, δεξιά τοποθετημένο, με διαδρομή επίσης 170 χιλιοστών. Μονός δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα.

Σελίδα 1Moto Guzzi V85 Strada – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
BEST MOTO