• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας
  • Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Moto Guzzi V100 Mandello: Το πρώτο υδρόψυκτο της εταιρείας

Η Moto Guzzi γυρίζει σελίδα παρουσιάζοντας το V100 Mandello με υδρόψυκτο 100άρη κινητήρα.

Μάθε πως θα ελέγξεις τη μοτοσυκλέτα σου

Μυώδης εμφάνιση που αφήνει πίσω τον ρετρό σχεδιασμό


Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Η μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουργια, τόσο σε επίπεδο μηχανικών μερών όσο και σχεδίασης. Με ξεκάθαρα τα μοντέρνα στοιχεία και τον μυώδη προσανατολισμό, το V100 Mandello είναι γωνιώδες και δυναμικό εγκαταλείποντας τις ρετρό φόρμες της γκάμας της Moto Guzzi. Εντυπωσιάζει το μονόμπρατσο της πίσω ανάρτησης αλλά και η σχεδίαση των τροχών, ενώ στο πίσω φανάρι έχει χρησιμοποιηθεί το σχέδιο της «απόληξης jet κινητήρα» που γνωρίσαμε και από το V85 TT.   
 


Πρωτοποριακός για τα δεδομένα της Moto Guzzi υδρόψυκτος κινητήρας

Ο κινητήρας αναμένεται να είναι το απόλυτο επίκεντρο της προσοχής για το νέο μοντέλο: Το μοτέρ είναι υγρόψυκτο και θα φέρει 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, κάτι δραματικά διαφορετικό σε σχέση με τους κινητήρες της Guzzi μέχρι τώρα. Η διάταξη του ωστόσο παραμένει V2 με γωνία 90 μοιρών, με τον στροφαλοφόρο κατά μήκος τοποθετημένο. Η ισχύς αναμένεται στο επίπεδο των 110 ίππων, καθώς ο κυβισμός του κινητήρα έχει ανακοινωθεί στο επίπεδο των 1.000 κυβικών. Αλλαγμένη είναι και η τοποθέτηση των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής: Από το εμπρός-πίσω τμήμα της κεφαλής όπως την βλέπουμε, στο άνω-κάτω.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »