• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Metzeler Roadtec 01

     


    16:15 Πρώτη προσπάθεια φρεναρίσματος στο στεγνό, από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα. 


    16:16 Το όργανο δεν μας έβγαλε ένδειξη, θα κάνουμε επανάληψη της διαδικασίας
    16:16 Ο Αρης δεν ήταν ικανοποιημένος από την δεύτερη μέτρηση. Θα την επαναλάβουμε 3η φορά.
    16:17 Την τρίτη φορά η πέδηση ήταν επιτυχημένη: Το όργανο μας έδειξε 42,70 μέτρα, από τα 100 χλμ/ώρα. Πάμε στην δοκιμή του βρεγμένου
    16:18 Επιτυχημένη η προσπάθεια του φρεναρίσματος στο βρεγμένο. Το όργανο έδειξε 29,26 μέτρα.
    16:26 Προσωρινή κατάταξη Στεγνό 1) Metzeler 42,70 μέτρα 2) Dunlop 44,83 μέτρα 3) Bridgestone 45,16 μέτρα 4) Continental 46,13 μέτρα Βρεγμένο 1) Mezteler 29,26 μέτρα 2) Continental 29,60 μέτρα 3) Bridgestone 29,69 μέτρα 4) Dunlop 30,30 μέτρα
    16:27

    Στην πίστα

    Metzeler Roadtec 01

    14:08O Γιώργος μπαίνει στην πίστα, για τους 5 γύρους προθέρμανσης.
    14:14Μετά τους 5 γύρους προθέρμανσης, το ελαστικό έδειξε θερμοκρασία 65,1 βαθμών. Μπαίνουμε για χρονομετρημένο γύρο.
    14:17Ολοκληρώθηκε επιτυχώς ο χρονομετρημένος γύρος. Το χρονόμετρο έδειξε 1.07.54. Αλλάζουμε ελαστικό και επιστρέφουμε κοντά σας.
    14:19Προσωρινή κατάταξη

    Θερμοκρασία

    1) Dunlop Roadsmart III (66,1 βαθμοί)
    2) Metzeler Roadtec 01 (65,1 βαθμοί)
    3) Continental Conti Road Attack 3 (62,5 βαθμοί)

    Γύροι

    1) Metzeler Roadtec 01 (1.07.54)
    2) Continental Conti Rad Attack 3 (1.07.74)
    3) Dunlop Roadsmart III (1.08.53) .

    14:20

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • angelos

      Αυτή η άσφαλτος στην οποία κάνατε τα τεστ, ούτε στα όνειρα μας σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.Τώρα που θα βρίσκατε δρόμο δημόσιο για τεστ..?? Αυτό αφορά εσάς εφόσον θέλετε να το κάνετε.Η χώρα μας απαιτεί ελαστικά ειδικά τους κρύους μήνες που να θερμαίνονται όσο πιο γρήγορα γίνεται διότι,αν δείτε τα στατιστικά ατυχημάτων,τροχαίων κ.λ.π.σύμφωνα με την ΕΛΠΑ πάνω από 90/100 γίνονται εντός αστικών περιοχών πράγμα που σημαίνει ότι βγαίνεις από το γκαράζ και πριν προλάβει να ζεσταθεί το ελαστικό τραβάς το φρενάρισμα πανικού και είτε δε σου φθάνουν τα μέτρα,είτε πέφτεις αν τσιμπήσεις άτσαλα το μπροστινό..!!Ποιο λοιπόν είναι αυτό το ελαστικό που ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία..?? Εσείς είπατε ότι κάνατε τα τεστ με κρύα ελαστικά..??Μήπως θα έπρεπε να μας πείτε και ποιο έρχεται πιο γρήγορα στην καλύτερη κατάσταση..?? Επίσης μήπως θα έπρεπε να διαχωρίσετε τις κατηγορίες..??Να γράψετε δηλαδή για την πιο δημοφιλή κατηγορία αυτή την εποχή λόγω πωλήσεων για τα on-off..?? Πάντως συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...

       
      • Mototriti

        Απάντηση: Αγαπητέ Αγγελε, στην επριγραφή της δοκιμής και της σύγκρισης υπάρχουν απαντήσεις σε όλα ανεξαιρέτως τα κρίσιμα ερωτήματα που έχεις θέσει, ειδικά στο θέμα των συνθηκών μέτρησης , γιατί επιλέξαμε τα ελαστικά που επιλέξαμε και τι αποσκοπούσαμε από την δοκιμή μας. Διάβασε μας πάλι... Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες ελαστικών, μείνε συντονισμένος διότι έρχονται και περισσότερα...

         
    • ALEXANDROS

      Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

        3
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)

          2
    • Βαγγέλης

      Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.

       
    • Γιαννης

      καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π

        7
      • Mototriti

        Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία

          7
    • BBB

      Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo

        7
      • Mototriti

        Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.

         
    • Χρήστος

      Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)

        32

    ΕΛΛΑΔΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ