Η MV Agusta F4 θα καθυστερήσει σημαντικά να επιστρέψει στην γκάμα της εταιρείας.

MV Agusta: Αργεί (πολύ) η νέα F4

Για τα σχέδια της εταιρείας στην superbike κατηγορία μίλησε το «αφεντικό» Timur Sardarov, μιλώντας παράλληλα και για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορωνοϊού. Δείτε τι είπε.

Ο Ρώσος επιχειρηματίας Timur Sardarov είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε να βγάλει την MV Agusta από την μεγαλύτερη κρίση της σύγχρονης ιστορίας της, αφού η ιστορική εταιρεία αντιμετώπισε ακόμα και την πιθανότητα κατάρρευσης τα προηγούμενα χρόνια. Οι αποφάσεις του Sardarov φαίνεται να αποφέρουν καρπούς μέχρι τώρα, ωστόσο η εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού.
 
Ο Sardarov είπε για την υγειονομική κρίση: «Δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, μεταξύ μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων κατά την διάρκεια μιας υγειονομικής κρίσης. Ήμασταν πολύ προετοιμασμένοι στη διαχείριση των πρωτοκόλλων ασφαλείας μας και στην εισαγωγή των σωστών διαδικασιών για τους κυβερνητικούς ελέγχους, που μας επέτρεψαν να ανοίξουμε. Ακολουθήσαμε τα μέτρα ασφαλείας και ήμασταν πολύ προσεκτικοί με τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους μας, για να ανοίξουμε νωρίτερα από όλους»
 
Παράλληλα, ο Sardarov έδωσε και μια ακόμα απάντηση για την F4, την κορυφαία superbike της εταιρείας που όμως έχει φύγει τώρα από τον σχεδιασμό προϊόντων της εταιρείας. «Η πλατφόρμα της F4 έχει διακοπεί και θα επιστρέψουμε σε αυτή όχι συντομότερα από 5 χρόνια μετά. Τότε θα ξαναμπούμε και στην κατηγορία των superbikes» δήλωσε ο Sardarov, ο οποίος σχολίασε και την βιομηχανική κατάσταση της Ευρώπης: «Λόγω της παγκοσμιοποίησης, κανένας δεν μπορεί να κατασκευάσει μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη. Θα θέλαμε να το κάνουμε εμείς, αλλά είναι αδύνατον, θα ήμασταν μη ανταγωνιστικοί.»